| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Beste mede HW cjs, Ik heb zojuist mijn nieuwe 9800 pro ontvangen. Alleen is bij de installatie in de pc me een zwarte mini heatsink die erop zat afgebroken, is dit heel erg schadelijk of maakt dit niet zo enorm veel uit voor de kaart? hij werkt iig wel ![]() mgv Diontjuh |
|
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| legt eraan waar die zat als t op de core is dan lijkt het me wel dat hij erop moet zitten. Maar hoe krijg je het in hemels naam nou weer voor elkaar om een heatsink van je kaart of te breken ? :P
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Die mini-heatsink zit ergens op een spanningsregelaar ofzo, lijkt me niet zo heel erg als die er af is.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
| het is die zwarte bij de voeding ingang ongeveer 1cm³ ik pakte m verkeerd vast toen ik de voedingskabel erin duwde :P http://gregnmary.zapto.org/9800pro.JPG hier dus links van de voedings insteek dinges ![]() |
|
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| ik heb een standaard 9800 pro van saphire, wel het referentie model, en ik heb die dingen dr niet op zitten, dus als je memorry niet overgeclocked is zou het geen schade aanbrengen...
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #8 (permalink) | |
|
| Citaat:
| |
|
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Waarschijnlijk op de Triac voor de spanning te regelen, alleen het is wel belangrijk dat deze gekoeld worden. Ze zitten ook in je PSU, en daar zitten ze tegen het grote koelblok aan.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) | |
|
| Citaat:
http://members.lycos.nl/wwwbl44tnl/radeonzondersink.JPG | |
|
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Als je hem niet wilt missen voor RMA. zou ik gewoon wat van dat thermal adhesive bestellen, om heatsinkjes mee vast te "lijmen".
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #12 (permalink) | |
|
| Citaat:
en RMA zit daar denk ik niet op omdat ik m zelf heb gesloopt | |
|
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Wat bedoel je met warmtegeleidende lijm? Zoiets van de gamma? Lijkt me niet zo goed werken eerlijk gezegd. En als jij dat sinkje er gewoon weer op terug plaatst ziet natuurlijk niemand dat Zie je trouwens lijmresten oid erop zitten? |
| | |
| | #14 (permalink) | |
|
| Citaat:
? | |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 16:25 |
| [OC]9800pro - vraagje | Jeroenotje | Cooling & OC Junkies | 6 | 19-01-2005 20:28 |
| 9800pro FRAMEDROPS (CoD:UO | BrokenProccesor | Hardware Junkies | 6 | 20-11-2004 19:28 |
| radeon 9800pro problemen | Acrylic_MoD | Hardware Junkies | 7 | 12-03-2004 10:32 |
| softmodden 9800pro | arnewentink | Cooling & OC Junkies | 5 | 22-02-2004 17:28 |