| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Wat ik net tegen kwam tjdens het surfen/shoppen: ![]() Watervast en opvouwbaar toetsenbord ![]() Verkrijgbaar bij: www.myelectronics.nl edit: Klik
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Die bestaat al tijdje jah, heb ik ooit een een 3euro kortings bon voor gehad van heb bladje van mijn folder werkgeven. Buskruit ofzo Maar volgens mij blijfen die toetsen na een jaar vast zitten als je ze te hard indrukt. Ziet er niet uit als echte game kwali. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| heb eens in de highlife of de nieuwe revu een dingetje gezien dat een tobo op je bureau/tafel projecteert, scheelt een hoop ruimte maar oft lekker typt
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Maar je kunt hem niet helemaal dubbelvouwen is het wel? Dus compleet plat?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Hier is ook al een revieuw van geweest op cj (niet door cj) Stond in dat het hij zeer snel reageerde op toetsen en dus prima geschikt was voor gamen. Die van 69 pleuro is hier in Hoogeveen voor 35 te krijgen d8 ik. Prima tobo hoor. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Ze zijn in grotendele oprolbaar... Typen aardig, je moet er wel aan wennen... Heb er 4 gekocht... voor drive in show... Zocht nog naar watervaste tobo's die tegen een pilsje eroverheen kunnen... en dat schijnen ze te kunnen volgens verkoper.. Dus maar paar gekocht...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
|
| Citaat:
![]() | ||
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Volume knoppen op tobo | GoTMoRe | Software Junkies | 3 | 6-04-2004 22:31 |
| [kleine vraag]Tobo knopjes | QuincMan | Elektronica Junkies | 15 | 13-01-2004 18:21 |
| Identificeer een tobo. | Freakazoid | Events Junkies | 7 | 4-08-2003 13:42 |