| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het enige wat je ermee moet is je er aan houden. Het was een vriendelijk verzoek om een beetje normaal nederlands te hanteren op dit forum (dit vergroot de kans op het krijgen van een antwoord aanzienlijk en houdt het forum lekker leesbaar).
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vertel eens wat meer over je specs van je PC, zo kunnen we er weinig mee .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Citaat:
En CPU Diode temperatuur is gewoonweg de temperatuur van je processor. Staat hoogstwaarschijnlijk ook in het boekje van je moederbord. Lezen is zo moeilijk.......tweede alinea
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 27 maart 2004
| Citaat:
ok ik snap dat het vd processor de temperatuur is. maar is dat die onder de processor zit of heet die socket? de ene is trws 40 graden celsius en de andere nu 60 | ||
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Laatste poging....LEES....je bent nu voldoende op onze richtlijnen gewezen dus trek hieruit je eigen conclusies. 5 minuutjes op de site van Asus heeft mij de volgende informatie opgeleverd: CPU Diode = Temperatuur van de processor CPU Socket = Temperatuur van de socket op het moederbord (sensor zit nabij socket) CPU mobo = Temperatuur van het moederbord (sensor zit tussen PCI slots) Het is allemaal zo logisch... ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| MODBREAK Zoals al vaker is gezegd en ook duidelijk in de policy staat > post in ABN... Lees daarom ook even de hardware policy door : http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=7744 Dit zijn ook ongeveer de regels die op de rest van het forum gelden. Verder staat ook in de policy dat je dit soort vragen erg makkelijk met google of de homepage van je hardware kan vinden zoals 1N54N3 hierboven postte. Ik hoop dat je hier wat mee doet. In ieder geval gaat er nu een slotje op, ben je het hiermee oneens kan je me PMen of mailen. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar temp-sensoren? | Ragon | Hardware Junkies | 10 | 5-04-2003 22:33 |