| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| na het installeren van mn waterkoeling functioneerd mn videokaart a 450 euro bepaald niet meer naar behoren... mn beeld is totaal verneukt, mn kaart is nog net niet dood... iemand die me kan helpen met een oplossing/tip? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| haal hem er is af en stop hem eropniew op. Als die scheef, of niet helemaal vast zit is het logisch dat ie het niet goed doet want je heb je kaart ookal zwaar geoced en dan moet alles wel goed gekoelt worden.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Nee hij heeft zn kaart niet geoc'd Nee hij heeft zn kaart niet geoc'd :P Die loopt standaard maar k zou ook eens het blokje eraf halen ![]() Jeej 300ste berichtje, iedereen, Grab n bier ![]() Juist ja jensen, zoiets valt me nou altijd in als ik al n berichtje gepost heb:P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Misschien beetje teveel pasta erop gedaan, en is door het verdraaien pasta op een verkeerde plek gekomen (kortsluiting?). Of misschien koelt je WC blokje nit zo goed. Kun je misschien de oude koeler er even op proberen?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| heerlijk... ik heb idd wat van die bagger naast de core liggen, maar dat was al toen ik de oude fan eraf haalde... het is ook lichter dan mijn eigen arctic silver 5... as3 is het volgens mij... en mn broer heeft wat wasbenzine op t groene gebruikt voor schoonmaken... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radeon X800Pro vs Radeon X800XT PE | defecto | News & Review Junkies | 7 | 24-08-2004 15:25 |
| Radeon 9700pro overclocken kan wel kan niet... ? | CaseModXXL | Cooling & OC Junkies | 12 | 18-05-2004 16:26 |
| mem. cooling bij Radeon 9700pro | Mr. Neo | Cooling & OC Junkies | 29 | 25-09-2003 17:23 |
| Club3d 9700PRO = Hercules!!! | Kagar | Area 1337 | 3 | 6-04-2003 12:52 |
| ati radeon 9800 <----> ati radeon 9700 pro | QuincMan | Hardware Junkies | 6 | 6-03-2003 17:41 |