| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik heb hier een p 75hmz staan die ik als http server wil gaan gebruiken. Maar ik wil niet een extra tobo hoeven te kopen om door de bios heen te komen. Is er een manier om mn servertje toch te starten zonder tobo?
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ja hoe dan? Je zegt dat het wel kan, maar vertel dan ook even hoe! ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Maar ook dat werkt niet altijd, op mijn server (van Dell, dus jah...) kan je ook Halt on no errors aangeven, maar boot je dan zegt ie wel No keyboard found, press F1 to continue... .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Meesterbrein die die melding bedacht heeft... ![]()
__________________ Dus... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Is niet zo moeilijk te verklaren.. De bios sftware heeft een stukkie programma die een foutmelding weergeeft als er iets mis is. Dan altijd gevolgd door het verhaal dat je met F1 kunt doorgaan.. heb je geen floppy kun je ook met F1 doorgaan.. ENZ. Dus er is gewoon niet goed nagedacht over het foutmeldingen systeem.. :P
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De melding is meestal ook "No keyboard present or keyboard error - press F1 to continue" en bij een keyboard error werkt F1 wel (als er iets op je toetsenbord ligt bijvoorbeeld)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Dit is eigenlijk wel goede vraag, ik wil hier ook server hebben. Maar liefst zonder monitor en andere rand aparetuur. Dat k me s'ochtends gewoon kan aandrukken en aan het eind van de dag weer uit. Is dit echt niet mogelijk? |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Ik bedenk net een getto style manier: sloop een brak tobo uit elkaar, haal de printplaat eruit en gooi de rest van het toetsenbord weg. Hang dan het toetsenbord printje aan dePS/2 poort en hang het printje in je computer ergens, door een gat in de achterkant van je kast doe je het draadje naar buiten toe. Volgens mij moet dat wel werken .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| Citaat:
op 30 april liggen er altijd wel toetsenborden voor 0,50 cent dan haal je er eentje en dan sloop je hem. en klaar.
__________________ www.fileforum.org/forum3 | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| voedingen starten zonder pc. | william | Hardware Junkies | 3 | 3-08-2005 18:59 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| Aluminium laten zwart maken zonder te verven | casejunkie | Casemod Junkies | 10 | 20-09-2004 15:47 |
| wc pomp gelijktijdig laten starten met pc? | Foxie | Elektronica Junkies | 24 | 28-12-2003 21:10 |
| PC laten booten zonder Keyboard | Rostvertol-Mil | Hardware Junkies | 5 | 26-10-2003 22:06 |