| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Zoals jullie wel gemerkt hebben, heb ik mijn aandacht even verlegt van Computers naar RC-Cars. Maar ja, ook daar valt het nodige te 'modden', dus het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en ik heb maar eens een RC-Car 'gemod'. Als basis heb ik een RC-Car van een jaar of 20 oud genomen (goedkoop gekocht @ Marktplaats) en ben die gaan om- en verbouwen. Een leuk kappie gekocht, die een beetje gespoten en opgeleukt. Nou ja: het resultaat: ![]() ![]() ![]() Meer info kan je vinden op het forum van RC-Junkies.com: http://www.bb-hardware.com/modules/n...id=326&forum=3
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je moet gaas over dat open stuk vooraan doen, dan lijkt het net of daar de motor zit .Verder leuke bak, ik wil em wel eens IRl zien :P .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Goed gedaan BB. Die moet je zeker op de volgende overdose showen. Als je kan komen natuurlijk. Goed om te zien dat je je creativiteit iig ergaens anders in stopt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Goed plan TWM! Maar ik heb andere plannen met dat open stuk! Daar komt namelijk een JAGGAS Nitrous Oxide Injection kitje gemonteerd. Dat is een echt lachgas-injectie setje voor RC-Cars! Kost zo'n US$ 100,= maar dan heb je wel wat! Meer over dat NoS kitje: http://jagrc.com/
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| NoS op een RC-car? t word steeds gekker :P gaaaaaaaaaf karretje man... Later koop ik zo'n model in het groot (alleen dan zaag ik de voorkant er niet af )
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Lang lleve de Lubic!! En een CJ sticker natuurlijk!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |