| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Een vriend van mij zit met een probleem. hij heeft maar 16 kleuren beeld, we hebben van alles geprobeerd: andere videokaart beeldresolutie veranderen: But Failed. we komen er echt niet meer uit. en ik word een beetje om met dat beeld te gamen, wat gewoonweg niet lukt.[/b][/u] |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| ik ben rustig ![]() zo rustig als ik maar kan zijn hoor maar je het minste wat hij kan doen is toch de specs erbij zetten , alvorens het topic erop te gooien
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| |
| | #8 (permalink) |
| Klopt, wat meer informatie zou handig zijn, maar ik denk dat het vooral een simpel driver probleempje is, daar heb je geen specs voor nodig... ![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| |
| | #12 (permalink) |
|
| Hij heeft niet echt een computer waarvan je zegt dat hij goed is. maar ik zal proberen aan die informatie te komen. Ik weet dat hij een intel pentium II processor heeft en een diamond videokaart. niet echt bekende merken. 5.1 creative geluidskaart ( maar daar hebben jullie niks aan) hoe kun je trouwens zien, wat je geheugen is bij win98 want bij xp is het gewoon ctrl+alt+Delete maar bij 98 krijg je die optie niet te zien. |
| | #13 (permalink) |
| Rechts klikken op My Computer en dan Properties. Ik zou gewoon eens naar nieuwe drivers zoeken voor die videokaart. Moet je wel het typenummer weten enzo. Trouwens, gamen op een P2 is sowieso niet aan te raden. (nieuwe games dan)
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 juni 2003 Locatie: sint-Job-In't-Goor
| gewoon , laatste games en software die hij er heeft opgezet eraf gooien , dan drivers uninstallen , en laatste nieuwe erop zetten en als het dan niet gaat , zal het iets aan de hardware zijn ![]()
__________________ KOFFERMOD : AF Lian li : 60 % |
| |