| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik zat rustig op mijn stoel te surfen. Zie ik oppeens dit leuk stukje speelgoed voorbij komen. [/i]VTV-101 Wrist Watch TV features a 1.5" color TFT screen (280x220 pixels). It measures 45.7x18.2x49.4mm and weighs 55g. It uses the Sony TV receiver chipset and can receive channels VHF1-12 and UHF13-62. The Watch also has a Time display above the 22.2x29.5mm TV screen. Aldus I4U News Bron: http://www.I4U.com |
|
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik heb zo'n ding eens in het echt gezien, de kwaliteit is bar slecht. Misschien is deze wel beter!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Je wordt eerder uitgelachen met zo'n ding (lijkt mij)...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
2 hoe wil je ooit zien wat je aan het doen bent op zo'n klein schermpje? je ziet je tegenstanders niet eens aankomen ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Net zo'n succes als die horloges die je kon gebruiken als afstandsbediening voor je stereo en tv (was wel grappig op de middelbare school trouwens ). Ik twijfel ook aan de beeldkwaliteit van het dingetje. Ik kan me geen mini LCD kleurenschermpje heugen met een goed aantal pixels...
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Beetje nutteloos... hij is amper te modden! :P Wat heb je aan zo'n ding? Dat is echt iets voor als je geld over hebt... Dit begint op die reclame te lijken van die kinderen die overal een tv mee naar toe nemen :P (van danoontje d8 ik) |
| | |