| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Hallo, Ik vind het soms erg irri om steeds schroefjes in mijn pc maar ook in andere dingen vast en los te draaien. Het kost mij te veel moeite >D . Is er niet een soort klein/handig schroef machientje? Waarmee je alleen kan schroeven? Dus niet zo'n grote boormachine ofzo? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Jazeker zijn die er. Op douwes.nl hebben ze er [niet als reclame bedoeld]. Voor de rest maar een beetje op google snuffelen. Dan kom je er vast nog meer tegen.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ow ik heb zo'n ding op school, van Bosch ofzow, zitten 2 pen accu's bij. Superhandig en lekker snel :P Kan ik lekker patsen als ik bij de dames van SPW in de computerlokalen een pc uit elkaar moet slopen ![]() ![]() ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik zal het eens vragen op school wat we er voor betaald hebben. Maar dat kan ik maandag pas weer doen, aangezien ik deze week geen les heb ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Metabo en Bosch hebben hele leuke (nieuwe) machientjes. De Bosch IXIO is een miniatuurboormachientje met NiMH accuutjes. Ligt goed in de hand, ideaal voor PC, Ikea en andere schroefklussen.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| De IXO van Bosch is erg cool! Klein en leuke accu!
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| zoiets heet toch een schroevendraaier? luie mensen ook van tegenwoordig.. (NOFI!) dat was dus weer mijn compleet onnuttige toevoeging aan deze confersatie..
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Hier de NL versie http://www.bosch-ixo.com/nl/beschreibung/index.htmZal je zo'n ding bij de Praxis kunne krijgen? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2004 Locatie: Almere. The Netherlands
| Bij mijn werk (@ gamma) hadden we een aantal maanden terug zo'n apaaraat (weet niet meer zeker of het de ixo was, maar wel zoiets voor schroefjes van bosch.. was geloof ik 60 euro, niet veel verkocht.. gezien je voor zo'n bedrag ook een volwaardige accu boor kan nemen intreseert het meeste mensne niet.. wellicht dat ze nog na te bestellen zijn.. vraag het eens zou ik zeggen. |
| | |