| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 maart 2003 Locatie: oostkamp(belgie)
| waneer komt er een nieuwe ? ik heb de microracertjes ontdekt sinds dees weekend op het net en ik wil wel zo een bensu & tin en wat moddingstuff en toen ik zag dat er een ia was wou ik direct meedoen maarja ik ben natuurlijk eventjes te laat ![]()
__________________ casemoddin' & rc-carz 4-EVAH |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Beetje vreemd om daar op dit moment een topic over te openen. Dat kan in het lopende topic. En ja, helaas ben je flink te laat. We handelen eerst deze 100% af en dan zien we wel verder.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 17:23 |
| wat voor windows is het mooist voor een mini tower ?(welke ) | risc | Casemod Junkies | 5 | 19-11-2006 19:30 |
| Zalman introduceert adapter voor CNPS-7000 voor Intel LGA-77 | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 0 | 25-09-2004 20:18 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 20:48 |
| HD Led vervangen voor 6 blauwe leds (voor op behuizing) | Marcel_S | Elektronica Junkies | 20 | 27-03-2003 14:28 |