| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb nu mijn AMD 2500+ @ 2,09 Ghz, op lucht, (ben beetje bang, als ik deze sloop, moet ik zelf nieuwe kopen.. ;( ) Ik had gelezen op madshrimps.be dat iemand zijn 2500+ op 2,6 ghz had met lucht koeling, en ik heb ook lucht koeling.. ( whisper rock IV van spire) kan ik nog hoger of niet..?
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Je hoeft je niet zoveel zorgen te maken. Die bartons worden om een of andere reden niet warm. Ik kan mijne @ 2520Mhz en v2.1 laten lopen en dan blijft ie nog ruim onder de 60graden met mijn aero7+.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
2. Ik heb met 2 verschillende biosen gekeken en ze geven beide hetzelfde aan, ook mbm geeft deze temps. Maak je aero is schoon, mijne zit nu ook vol met stof en de temps zijn bij mij nu ook een stuk hoger. Die oc heb ik trouwens wel gedaan met open case en me raam een beetje open dus dat zal ook wel wat hebben geholpen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik kwam op lucht tot de 2450Mhz @ 1.85. Als ik wilde kon ik hem nog wel wat verder krijgen (open case, raam open, etc) maar dan kwam ik ook niet boven de 2500Mhz @ 1.95. Verder moet je gewoon je temps in de gaten houden, en clokcen die boel! ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Uuh, licht aan je koeling he, als je een dichte kast hebt zonder airflow dan komt je niet heel ver. Experimenteer dus wat met koeling, en ga gewoon hoger in snelheid. Hou wel je temps goed in de gaten. Kom je boven de 70*C (stressed) dan zou ik me zorgen gaan maken!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| kan niet hoger !! | Spoon | Cooling & OC Junkies | 16 | 9-03-2004 16:27 |
| Waterkoeling zonder radiator? zonder reservoir? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 18 | 25-12-2003 18:18 |
| hoge temps wc | Solomon | Cooling & OC Junkies | 8 | 4-12-2003 14:12 |
| HELP!!!! (kan me VCore nie hoger zette :( | SiLaTroN | Cooling & OC Junkies | 30 | 28-10-2003 18:30 |
| Hoge temperatuur van cpu of chipset??? | Pietjuh | Cooling & OC Junkies | 4 | 17-08-2003 15:32 |