| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik krijg net informatie dat XXL-cases gestopt is! Dat had ik eigenlijk niet verwacht, ze waren toch een populaire webshop dacht ik. En ze hadden alles van Levicom, en andere goede merken. Wel erg jammer dacht ik zo, of maakt het niemand een reet uit, en kopen we gewoon bij een andere webshop??? ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dat is al n tijdje, en ik zag et ook al ruim van tevoren aankomen. Hun assortiment werdt al maar kleiner en kleiner. Mijn aller 1e mod spulletjes kwamen daar vandaan. Mij maakt het niet zo uit eigenlijk.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| op g0t stond dat ie nog gewoon door gaat alleen dan onder een belgische site. Want de shop is ook nog gewoon berijkbaar als je dat url invult.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| ik postte het gisteren ook al hier... ik vind het echt jammer omdat ik al heel lang zit te sparen voor een wc-setup... die ik bij xxlcases wilde bestellen jammer... was een geweldige winkel met een super-service! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| ik heb er zelf nooit wat besteld, maar toen ik ongeveer een jaar geleden me begon te intreseren in casemodden was XXL dé autoriteit op CM gebied werd mij verteld. Erg jammer. Maar zoals ik al las, hun assortiment werd steeds kleiner jah, ik denk dat de inkoopacties voor een gedeelte hun de strop heeft omgedaan. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, België
| http://www.xxlcases.be doet het wel nog steeds en die verzenden hun producten ook naar nederland.
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
voor je tweak gear kan je beter bij www.tweakstore.nl zijn | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| had daar een compo gewonnen en kreeg 100,= daar te besteden :P ![]() heb toen black ice rad gehaald en eheim 1046 pomp met wat bijleggen :P die zitten dus nu in me apple ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CoolerMaster Cases SK.nl | Xghost | Shop Junkies | 14 | 23-10-2006 09:19 |
| Stille cases | IceBase | Cooling & OC Junkies | 0 | 24-04-2005 19:01 |
| Weird Cases | PeaceMaker | Area 1337 | 2 | 1-08-2004 22:02 |
| CCMod Is GESTOPT :P | CornNatron | Area 1337 | 35 | 11-03-2003 18:35 |