| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Okay, ik heb behoorlijk de pest in. Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe videokaart gekocht. Ik heb een Club3d Radeon 9700 op een Asus A7V266 met een atlhon 1600+. In winXP en de diverse spellen ziet de PC dat ik een Radeon heb. En ook dat ik de goede Radoen heb. Maar zodra ik een spel (UT, MOHAA) wil gaan spelen, dan loopt mijn PC drastisch vast. De menu's doen het prima, maar zodra ik in het spel zelf kom is het een kwestie van 5-10 seconden en mijn beeld blijft hangen. Geluid gaat vaak nog even door, maar blijft uiteindelijk ook maar hangen. Het enige spel dat het wel doet is CS. Ik voordat de Radeon in mijn PC ging heb ik de HD geformateerd. Uiteindelijk de nieuwste catalyst drivers geinstaleerd, en ook directX 9, maar nog steeds problemen. Volgens mij zou mijn kaart het gewoon moeten doen op mijn mobo. Wat zou er verder mis kunnen zijn?
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Euh, sommige mobo's ondersteunen niet de Radeon's 9700 (PRO) er stond daar iets van op madshrimps.be geloof ik. Ah, found http://www.madshrimps.be/?action=get...=60&articID=39 op 3/5 mobo's werkte de Radeon 9700 PRO niet Eens kijken op Forums of er nog mensen zijn met de zelfde mobo lijk jij die probs hebben... Greetzzz, Maffen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| gelukkig heb ik daar al naar gekeken voordat ik hem kocht. En hij werkt nu ook. Uit pure ellend nog maar een keer geformateerd, en als eerste een stel drivers geinstaleerd, en tot mijn stomme verbazing werkte het ineens.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radeon 9700 | CaseModXXL | Software Junkies | 6 | 14-05-2004 03:38 |
| Vmod Radeon 9700 | Willy | Elektronica Junkies | 6 | 7-10-2003 18:56 |
| Weg met een lawaaige Radeon 9700 Pro | Sebas | Cooling & OC Junkies | 20 | 8-06-2003 17:46 |
| Ati/Club3D/Connect3D/Saphire Radeon 9500 Pro ?? | ericq | Hardware Junkies | 27 | 2-06-2003 18:17 |
| ati radeon 9800 <----> ati radeon 9700 pro | QuincMan | Hardware Junkies | 6 | 6-03-2003 17:41 |