Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 30-11-2003, 01:59   #1 (permalink)

Standaard Logitech Cordless Desktop MX

Nu ben ik echt pissed... >D Ik heb nu dus een nieuwe set gekregen nadat de vorige het niet deed. Dit gebeurde er:

Ik plug de muis in. Alles doet het (behalve de speciale knoppen,die het overigens wel deden in windows xp, dus IE, WMPlayer etc.. maar dus niet in (het enigste spel wat ik tot nu toe gespeeld ermee heb) Tactical Ops..) en ik kan lekker typen enzo.. :P Maar nu komt het: Ik installeer de software voor de speciale knoppen (die het toch al deden, maar niet in TO.. dus ik probeer maar ff om te kijken of ze het dan wel doen) en herstart de comp. Hij doet het niet.

Nieuwe set: Zie "Dit gebeurde er:".. PRECIES hetzelfde dus! GVD! Het is nog wel gemaakt voor XP! (staat op de doos ) Ik had bij de vorige keer ook nog XP opnieuw geïnstalleerd (dus 2x XP op comp) en het daar geprobeerd: hetzelfde...

Dit vind ik dus niet leuk want het is een super tobo en muis. Ik had nog wel grootse plannen: Als ze het nu wel deden met MaxBlast ofzoiets hdd formateren en XP installeren (en m'n naam goed spellen bij gebruikersnaam, had compwinkel dus niet gedaan ) en me (nieuwe) games installeren en films en muziek downloaden en weet ik nog veel meer. Ik heb nu namelijk eens een goede computer met een grote hdd. >( ..

Kan iemand me helpen of vertellen dat hij ook deze problemen heeft of vertellen dat ik 'gewoon' dit moet doen... en PLEASE niet dat ik maar een ander setje moet kopen want het tikt zo lekker! (Kzit nu met zelfde tobo maar andere muis..).
Oud 30-11-2003, 02:23   #2 (permalink)

Standaard

strange ik heb deze set ook hoe heb je het aangesloten op de ps2 of de usb poort
LightStar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-11-2003, 02:27   #3 (permalink)

Standaard

ps2? Jij?
Oud 30-11-2003, 02:53   #4 (permalink)

Standaard

USB
Oud 30-11-2003, 02:59   #5 (permalink)

Standaard

Ok, zal dat wel ff proberen. In het boekje en op het grote vel staat wel dat als je een comp gebruikt dat je dan de ps2 connector moet gebruiken en voor een laptop usb...

Edit: En ja hoor, het werkt! Hoop dat het ook blijft werken! Dan heb ik trouwens wel mazzel gehad: Op de oude zat een kras die ik zelf had gemaakt bij het opzetten van de handpalm steun..

Edit: Nu doen me 'Media' toetsen het dus niet meer.. Die grijze in het midden bovenaan dus.. En in iTouch kan ik maar vier knoppen programmeren: My Home, Email, Search en Favorites...
Oud 30-11-2003, 10:51   #6 (permalink)

Standaard

mischien ff je ligitech software herinstallen
Oud 30-11-2003, 15:15   #7 (permalink)

Standaard

Dat zal ik doen ja.. En ik heb nu ook dat ik nadat ik opgestart heb ik de usb er uit moet halen en dan er weer in voordat hij het doet
Oud 30-11-2003, 15:38   #8 (permalink)

Standaard

heb je de software compleet geinstalleerd?
  Met citaat antwoorden
Oud 30-11-2003, 15:39   #9 (permalink)

Standaard

Heb ik wel gedaan.. ga ik nu ff opnieuw doen.. (had ik bij het vorige setje ook al gedaan... )
Oud 30-11-2003, 15:51   #10 (permalink)

Standaard

Oke.. nu kan ik de instelbare knoppen instellen en heb ik ook meer tabbladen in het iTouch venstertje.. ZIet er dus goed uit.. Moest wel de muis in de ps2 (met verloopstukje) steken om de 'goede' windows install te kiezen (moet dus nogsteeds schijf formateren)... Ik ga nu de computer weer opnieuw opstarten om te kijken of ik hem nu niet in ps2 hoef te steken..

Edit: Ik moet hem dus nog steeds in de ps2 poort steken om te kunnen kiezen tussen de twee XP installs.. Maar gezien ik hem ga formateren en dus maar één XP er op zal staan heb ik hier dan geen problemen meer mee (hoop ik..). Maar nog bedankt van dat USB poort gebruiken! Daar had ik helemaal niet aan gedacht gezien in de handleiding staat dat die voor laptops is..
Oud 30-11-2003, 18:01   #11 (permalink)

Standaard

w8, je moet op die zender/ontvanger connect indouwen, dan op je tobo die knop indouwen (zit op onderkant, rood geval bij mij)

daarna bij je muis hetzelfde, maar daar moet je het met een potlood/pen de knop induwen omdat ie zo klein is, dan doen ze het (had dat prob ook...)

edit: ik las te weinig, het probleem is dus al opgelost... maar soms wil dit wat ik net zei ook helpen...
Oud 30-11-2003, 18:09   #12 (permalink)

Standaard

Ja, dat staat ook in de handleiding.. Maar het is wel kut dat ik dus nu nog in het begin de het stekkertje eerst in de ps2 moet doen en daarna pas in de usb... Maar ik moet maar een keer tijd vrij maken om in een middag ofzo de hdd te formateren en windows etc weer te installeren.. En eerst zorgen dat me andere comp klaar is en die op internet zetten zodat ik tenminste op me kamer op inet kan tijdens het formateren... lol
Oud 30-11-2003, 19:07   #13 (permalink)

Standaard

staat in je bios aangegeven dat je mobo USB onderstuining aan staat voor in dos en zo :P
Oud 30-11-2003, 20:49   #14 (permalink)

Standaard

Zou het niet weten.. kijk ik later wel naar als het ook fout gaat als ik niet hoef te kiezen welke xp install ik wil gebruiken.. Dus het probleem is voor nu betreft opgelost.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Logitech DiNivo Media Desktop Dark Wanderer Hardware Junkies 16 12-02-2004 23:50
chieftec cordless desktop Hardware Junkies 17 25-01-2004 21:52
Logitech diNovo desktop, het geld waard? InsaneKitty Area 1337 3 28-10-2003 19:21
logitech cordless desktop deluxe optical QuincMan Hardware Junkies 9 14-05-2003 15:13
Logitech Cordless Optical Mouse Redox Hardware Junkies 6 10-03-2003 14:10

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.