| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2003
| Yo de mannen ! Ik wilde even melden dat we begonnen zijn met een peiling voor een inkoop actie van CrystalFontz LCD's plus de toebehoren . Als we boven de 20 komen dan word er werk van gemaakt om de inkoop definitief te maken . Verdere info vind je op http://users.pandora.be/derny/IA/index.html Dit is een site dat door viper is gemaakt alle nodige gegevens staan vermeld indien jullie nog vragen moesten hebben dan mogen jullie gerust een mailke sturen naar ons ( mail adressen staan op de site ) Nu allemaal maar bestellen ![]() |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb ook gezegd dat we pas vanaf 20 man de definitieve inkoop actie van start laten gaan . Dat maakt dus dat het LCD een € 73,27 gaat kosten wat aanzienlijk is , vind ik . Maar de keuze is aan jullie hè! ![]() | |
| |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Alleen koop ik al een vfd en moet er ook nog een 120 gb hd in me pc komen :P | ||
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Nope im out, die dingen zijn veel duurder dan de IA van GoT laatst, het wachten is alleen op de lcd, ik heb hem compleet vor 57 euro meen ik.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| IDD 50 euro klinkt een stuk beter! http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=156&p=pi&pi=519 |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Citaat:
maar zijn die al wel gesoldeerd? ik ben namelijk echt een n00b in solderen.. en eerlijkgezegd ga ik het ook niet wagen om proberen te solderen op een ding van 50 euro. Dat heb ik er nou net niet voor over als het fout zou mogen gaan. ![]() | |
| |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| |
| | #12 (permalink) |
| Tja voor de actie van laupro zijn we te laat en omdat er nergens anders een actie loopt voor dit lcd zit er niks anders op om er zelf eentje op te starten hè! Trouwens als je ze in België wil kopen dan betaak je nog veel meer ![]() |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Ik wil ook wel even melden dat de prijzen niet meer 100 % juist zijn op de site want de LCD'S zijn 5 dollar duurder geworden . We hebben net een mail gestuurd voor een offerte van 20 lcd's met usb kabel en 4 zwarte en 5 silvere brackets . We gaan dus toch over naar de bestelling Wil je erbij zijn zal je snel moeten zijn . Van zodra de juiste prijzen bekend zijn zullen die op de site vermeld worden . De mensen die al hebben ingeschreven mogen een mail ontvangen . | |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| hou er rekening mee dat je met HELE hoge invoerkosten komt, ik meende over iets van 3200 euro meer dan 650 euro invoerrechten. verder wat zijn de maten van die dingen ????
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Crystalfontz gaat extern | defecto | News & Review Junkies | 11 | 30-08-2004 18:45 |
| Crystalfontz CFA-631 LCD | Ice T | News & Review Junkies | 7 | 23-02-2004 09:07 |