| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Ik snap er echt helemaal niks van: na jaren trouwe dienst begint mijn MS Internet Keyboard moeilijk te doen >/ . De hele dag prima gewerkt en ineens kan ik niet meer typen. Na herstart doet ie het weer en een uurtje later houdt ie er weer mee op. Ik draai XP pro en heb de nieuwste drivers etc, iemand suggesties? ![]() |
|
| | #5 (permalink) |
|
| Hij is vies maar niet zo vies... Driver net vervangen, maakt geen verschil... Draad is niks mee gebeurd dus een spontane breuk lijkt me onwaarschijnlijk... Heb hem gereinstalled.... Geen USB... Geen cordless... Een el cheapo gekleurd tobootje doet et prima... iedereen bedankt maar PO wint, zometeen maar ff een logitech kopen ![]() |
|
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
hehehehe, ma: ik heb probje met me pc ff plaats ruimen ![]()
__________________ pcatom.be | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Internet probleem | ankh | Software Junkies | 5 | 22-03-2007 19:25 |
| Draadloos internet Probleem | Aeromaxx | Hardware Junkies | 11 | 22-02-2007 18:40 |
| Internet Probleem | Aeromaxx | Software Junkies | 3 | 25-01-2007 21:38 |
| keyboard | VanLooc | Hardware Junkies | 15 | 31-10-2005 21:33 |
| Internet en sound probleem... | Mr. Neo | Hardware Junkies | 6 | 28-09-2003 23:15 |