| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ik vroeg me af of het onderwerp van de emails die je krijgt als er gereageert op een topic niet verandert kon worden van : Melding van het plaatsen van een reactie - 'naam topic' naar: reactie op: - 'naam topic' want wat we nu hebben zie ik altijd maar de eerste 2 letters van het topic waarop er gereageert is, en ik zou liever meteen kunnen zien op welk topic er is gereageert.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Van mij hoeven die mailtjes ook niet, ik krijg al genoeg spam :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De url klopt ook neit helemaal, kijk maar: http://www.casejunkies.com:/forum/vi...?p=61538#61538 dat word altijd: http://www.casejunkies.com/forum/vie...?p=61538#61538 er zit dus een : teveel in.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| wat lul jij nou, twm? zeker verkeerde topic... en een goeie reden? je ziet dan meteen over welk topic het gaat! zonder dat je eerst het hele mailtje hoeft te openen, en ik krijg nooit spam, gewoon een kwestie van een vaag e-mail adres nemen! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| « vaage layout?
|
Topic » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bios naar ander moederboard | brantje | Hardware Junkies | 4 | 5-01-2005 13:56 |
| Onderwerp wat je zoekt bestaat niet ! | Raptor | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 2-12-2004 19:51 |
| Dingen die ik op een ander forum zag | Casemod Junkies | 44 | 21-08-2003 21:25 | |
| nogmaals ander mobo! | Mr. Neo | Cooling & OC Junkies | 28 | 4-08-2003 23:29 |