| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| was ik zojuist op de velleman site aan het rond schuifelen, zag ik een leuk ding ![]() nu is mn vraag of ik mn pc kan starten door een code in te voeren en die dan in sterretjes te laten tonen op mn vfd'tje (dit laatste moet niet) dit is een schematje van de aansluitingen: ![]()
__________________ pcatom.be |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
| Ik heb op GoT wel es het een en ander over zoon toegangscode gelezen. Misschien heb je daar iets aan... http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/491861 |
|
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zoiets zal je toch moeten kombineren met je power on knop. Maar met het kort sluiten van je poweron knop gaatie nog steeds aan Wat je wel kan doen is idd een bios wachtwoord, en dan een losse usb keypad kopen, zodat je daarmee je code kan intypen.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voeding starten | Tha Godfather | Elektronica Junkies | 10 | 7-07-2004 13:19 |
| Help!! Pc wil niet starten | Eitje | Hardware Junkies | 20 | 29-05-2004 20:36 |
| Bios wachtwoord | bundy | Hardware Junkies | 33 | 10-01-2004 18:19 |
| Het is weer zo ver .....Ben mijn wachtwoord kwijt :'-( | Raptor | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 8-07-2003 12:45 |
| Wachtwoord zichtbaar | Ragon | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 28-06-2003 13:32 |