| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 juli 2003
| Goede morgen peepz, Ik heb gister dus een xp2400 gekocht, en tot op heden loopt ie idle 23c en stressed 35c, dit zonder veel case fans ( 1 voor en 1 achter standaart). Dit is met een coolermaster HAC-V81 op +/- 4800 toeren Ik begin me af te vragen of dit wel kloopt, rn dat maby mijn heatsensor stuk is, want ik las net een review over die coper tube heatsink van coolermaster, en daar werd een xp1700 heter dan mijn xp2400. Iemand een idee hier over? want ik wil graag weten of de readings correct zijn, omdat et nogal belangrijk is. Alvast bedank en ik kijk uit naar jullie mening en gedachtes. Grtz Noopje |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| temperatuur sensor kapot lijkt me niet, dan meet je nl. 0*C, of niets. Je moet ff onder je CPU kijken daar zit een klein dingetje op 2 pootjes, das je temp sensor, die moet je ff naar boven buigen, sommige mensen doen er nog klein beetje geleidingspasta op voor optimale warmte overdracht. Kijk eens wat je temps dan zijn!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| logisch dat een XP2400 minder warm is. het is een Thoroughbred!, die geven veel minder hitte af dan een Palomino. dus klopt wel, dat soort temps horen bij een T-Bred edit: naja ze zijn wel een klein beetje aan de lage kant, maar de cooler is wel een supercooler. maybe dat je lomp goede airflow hebt, of het is in je kamer erg koel. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| mijn 2400+ draait @ 2421 Mhz... :P [dit] @ 47 Graden[/edit]
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| xp2400Tb | CoolingNooP | Cooling & OC Junkies | 2 | 27-07-2003 12:46 |