Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Shopping Junkies > Shop Junkies
Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 24-06-2003, 04:01   #1 (permalink)

Standaard Windows lasersnijen inkoopaktie

ik heb mijn deurtjes later lasersnijen, en nu wil ik een inkoopactie met dit gaan houden ik dacht het is misschien wel wat voor jullie.
Nou plaats ik dit om te kijken hoeveel mensen er mee willen doen.
Hier heb je een voorbeeldt hoe mijn deurtjes zijn geworden.

Mijn prijs wat ik er voor moest betallen is 90 euro maar dat bedrijf zij tegen mij, probeer eerst maar eens een hoop mensen bij elkaar te krijgen, en dan kan ik een mooie strakke prijs maken.

Oud 24-06-2003, 06:18   #2 (permalink)

Standaard

nou wil ik niet lullig doen hoor, maar dit is denk ik echt niet te doen. ten eerste zul je al die panelen onbeschadigd bij de lasersnijder moeten krijgen, dan moet alles gesneden worden, (custom vormen?) en dan alles weer terugsturen. kunnen deelnemers een .dxf file mailen als ze een custom raam willen? bij het lasersnijden ontstaat warmte ontwikkeling die de verf doet verkleuren. bij een donker paneel zoals de jouwe, zal dat niet zo opvallen, maar bij een witte wel. daar kan je nog een hoop gezeur over krijgen.
en je bent voor je raam 10-15 euro zowiezo kwijt aan verzendkosten (2x pakket versturen) dus die korting die de laserboer geeft kan daarmee net zo goed teniet worden gedaan. tis best tof dat je zon IA wilt organiseren, maar ik ben bang dat je met zon IA teveel hooi op de vork neemt.
Oud 24-06-2003, 06:25   #3 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=784 !!!
Oud 24-06-2003, 08:01   #4 (permalink)

Standaard

Waar blijft het slotje dan?

Ik zelf denk ook niet echt dat het gaat lukken, het is allemaal leuk en aardig, maar het is zo veel werk en de kosten zijn niet niets...
Dan kan je beter een pre-modded case kopen, met de juiste figuurtjes...
ReDdEvIL is offline  
Oud 24-06-2003, 08:19   #5 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReDdEvIL
Dan kan je beter een pre-modded case kopen
>/ >/ >/ alles is beter dan een pre-modded case
Oud 24-06-2003, 08:21   #6 (permalink)

Standaard

Ik heb dr ook een gekocht, omdat ik geen zin had om me window zelf te maken enz enz, een zelf gemodde case koste ook iets meer, dus heb ik het zo gedaan, maar aan mn case valt nog genoeg te modden hoor en dat gebeurt ook allemaal wel
Maar nu weer ontopic...
ReDdEvIL is offline  
Oud 24-06-2003, 09:47   #7 (permalink)

Standaard

Ik weet niet of deze IA doorgaat of niet, ik heb iig wel interesse! Ik heb een zwart paneel dus veel zul je er niet van zien hopelijk Zijn er ook vormen mogelijk, of alleen 1 'ding' (vierkant oid.)?
Oud 24-06-2003, 17:57   #8 (permalink)

Standaard

Zo Wim, het is een redelijk dure prijs. Maarja dat is misschien smaak. Ik dek wel de dremelrand af met rubber.
Fleppuhstein is offline  
Oud 24-06-2003, 19:02   #9 (permalink)

Standaard

duur.. me vader jaja, die kan op zijn werk jajaj, met een cnc vrees ook het zelfde resultaat behalen!

gewoon die randjes goed schuren en je hebt het zelfde resultaat!

eerst cnc-en, schuren en dan spuiten.. klaar
AMDFreak is offline  
Oud 24-06-2003, 20:19   #10 (permalink)

Standaard

Sluit maar maar lees wel even goed de volgende keer ik betaalde 90 maar als er 25 mensen komen zal de prijs anders zijn

Oud 24-06-2003, 20:39   #11 (permalink)

Standaard

Wim, ik denk dat je het iets anders moet aanpakken, casemodders met een gemiddeld budget willen van meet af aan horen hoeveel ze kwijt zijn. Dus misschien kun je toch een offerte regelen waarin je een concrete prijs kunt noemen bij 15, 20 en 25 stuks, daar kunnen ze wat mee.

Mensen met een ruimer budget kijken niet zo nauw en zijn ook wel bereid zelfs meer uit te geven als het resultaat subliem is, helaas is het gros der CaseJunkies niet gezegend met een ruim budget, houdt daar rekening mee.
Oud 24-06-2003, 21:10   #12 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleppuhstein
Zo Wim, het is een redelijk dure prijs. Maarja dat is misschien smaak. Ik dek wel de dremelrand af met rubber.
sorry hoor....:P

dure prijs?

het IS duur
of het

KOST veel
Solomon is offline  
Oud 24-06-2003, 21:38   #13 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pureoptical
Wim, ik denk dat je het iets anders moet aanpakken, casemodders met een gemiddeld budget willen van meet af aan horen hoeveel ze kwijt zijn. Dus misschien kun je toch een offerte regelen waarin je een concrete prijs kunt noemen bij 15, 20 en 25 stuks, daar kunnen ze wat mee.

Mensen met een ruimer budget kijken niet zo nauw en zijn ook wel bereid zelfs meer uit te geven als het resultaat subliem is, helaas is het gros der CaseJunkies niet gezegend met een ruim budget, houdt daar rekening mee.
nee sluit maar ik heb er geen baat bij, ik doe het voor de mensen op dit forum.

Oud 24-06-2003, 21:52   #14 (permalink)

Standaard

Ik ben geïnteresseerd, maar ik wil wel andere vormen. Dus hopelijk word er toch nog wat ondernomen. We zullen zien. Gelukkig ben ik 1 van de weinige Junks met een ruim budget.

P.s. @ Wim. The wanabee tweaker???? Hmmmm. The wanabee Casejunk klinkt beter.
Oud 24-06-2003, 23:03   #15 (permalink)

Standaard

Helaas kun je een inkoopaktie niet baseren op individuele ontwerpen, elke nieuwe inlees en afstel routine kost veel tijd en maken dit soort projekten bijna onbetaalbaar. Vanaf 3 of 4 dezelfde wordt het eigenlijk pas interressant. Deze exclusiviteit en kostbaarheid maken van de ALIAN bv wel weer een echt unikaat!

Wim: ik bedoel dus, zolang de prijs redelijk onzeker is zullen mensen erg voorzichtig blijven.

Maar goed op uw verzoek!

Kadenkh!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
windows 98 Foxie Software Junkies 3 26-04-2004 19:36
RGB LED Inkoopaktie Benadski Shop Junkies 1 27-03-2003 11:30

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.