| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| In een andere thread op dit forum bleek dat er onder sommigen van jullie wel intresse was voor kleine fans. Ik kwam wel leuke, goedkope fans tegen op internet maar die worden verkocht per 100. Om te zorgen dat ik dit snel af kan handelen wilde ik deze mogelijke IA als volgt aanpakken: - De verkoopprijs van de fans bedraagt € 0.75 per stuk. Ik moet er voor deze prijs minstens 85 verkopen om quite te staan. Met deze prijs dek ik de inkoopprijs en de inkoopkosten. - Gezien de lage prijs heeft het geen zin om er 1 te bestellen. De fans gaan per 5. Met minstens 17 deelnemers zijn we dus eigenlijk al rond. Dit betekent dat je minstens € 3.75 besteed hier. - Door het formaat kunnen de fans gewoon per post verstuurd worden. De verzendkosten bedragen € 2.25 voor het pakketje van 5. Dit brengt de totaalprijs op € 6.00 waardoor de prijs per fan op een acceptabele € 1.20 komt. Voor 10 fans komen de verzendkosten op € 3.00. Als je meer fans besteld zul je een combinatie van deze twee moeten maken. Voor 15 fans of meer wordt het verstuurd als pakket en worden de verzendkosten € 6.55 Voor verder info over de specifieke fans en koelers is hierbij de website van de fabrikant: Heatsink en fan: http://www.globefan.com/Zcs16.htm Fan: http://www.globefan.com/5010.htm De eigenlijke IA vindt plaats op Laupro: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=279 De vragen worden wel afgehandeld in dit forum.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik wil geen roet in het eten gooien maar als het zo doorgaat kappen we er ook mee. http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=784 Eerst even kortsluiten alvorens een IA of animosjek te beginnen, het staat er duidelijk en het is toch niet zo moeilijk. Eerst volgende topic dat niet volgens spelregels geopend wordt gaat ook gewoon op slot! Jullie verzieken het dan gewoon zelf door niet ff een beetje moeite te doen!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| last van het warme weer PO? (dit is een geintje waaraan geen verdere gadachten zijn ontworpen, enige consequenties of sancties hiertegen zou ik flauw vinden. Ik stel me niet aansprakelijk voor enige schade aan PO of de schade die PO hierdoor zou kunnen gaan aanrichten. Het dieper-er-over-nadenken (scrabble dubbele woordwaarde) behoort dan ook niet tot deze grap, deze grap is ontworpen om LOL bij te denken en verder weer te vergeten.) maarrrrrr wat k ff wou vragen, als ik ze bij je kom ophalen kan ik dan live betalen?? of heb je liever overboeking? you name it...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik hou het liever bij overboeking. Op zich zou ik je er best mee willen vertrouwen, maar ik moet wel consequent blijven. Ten tweede is het op dit moment ook nog een financiele kwestie. Mijn bankrekening is niet helemaal toereikend om de fans te betalen. Ik kan dus iedere euro vooraf gebruiken. Overboeken is trouwens kosteloos voor ons , en is ook administratief wel zo makkelijk.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #8 (permalink) |
| nog nieuws?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ik wil best wel updaten, maar dan moet er wel nieuws zijn. Iedere deelnemer heeft het verzoek gehad om te betalen. Daar wacht ik nog op om de laatste te laten betalen. Als het goed is gebeurd dat vandaag of morgen. Dan was ik idd van plan om te melden dat ik had besteld, wanneer die binnen is en wanneer ik verstuur. Dus zodra ik bestel post ik hier weer. [Ik check deze post nog dagelijks om te kijken voor nieuwe posts]
| | |
| | #11 (permalink) |
| Nog niet alles is betaald. Maar ik wil het voor de trouwe medemens niet vergallen. Ik heb dus vandaag 600 fans besteld. Ik hoop ze voor het weekend te hebben. Mochten de nog niet bevesigde betalers nou gewoon niet hebben overgemaakt, dan heb ik nog fannetjes over. Mocht je intresse hebben, dan kan je me even mailen of PM'en. Ik laat je dan zo snel mogelijk weten of je alsnog een bestelling kunt plaatsen of niet. Dit is dus geheel afhankelijk van de betaling van de huidige deelnemers.
| | |
| | #12 (permalink) |
| De complete bestelling is vandaag geleverd. Ik ga zo snel mogelijk verpakking en verzending regelen. Zodra het de deur uitgaat hoor je me weer.
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
heb je pic van die 700 fan's wil ik wel eens zien, meteen ff in het CaseJunkies book of Records plaatsen :P[/offtopic]
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik heb er geen foto van gemaakt, maar ik maak er misschien wel een van de doosjes na het uitpakken. Ik heb vandaag bubbelplastic geregeld op mijn werk dus ik ga beginnen met inpakken. Hoop het geheel deze week in te pakken en te verzenden. Ik hou jullie op de hoogte.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| ennuh hier nog wat andere fan's goedkoop. Allerlij maten heb er eentje uitgezocht als voorbeeld..... Greetz
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heatsink van GPU | Limpi | Cooling & OC Junkies | 2 | 31-03-2006 21:21 |
| Thermalright SB-2 Heatsink | Ragon | News & Review Junkies | 7 | 11-08-2004 11:31 |
| Thermalright ALX-800 Heatsink | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 5 | 19-10-2003 21:13 |
| extra fan op heatsink | sOlAr | Elektronica Junkies | 10 | 10-06-2003 11:08 |