| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Lekkere grote partij bestaand uit de volgende items:
Voor de goede orde: deze verzameling is de afgelopen 5 jaar bij elkaar geschraapt. Naar mijn weten moet alles nog functioneren maar er kan een buis of invertor defect zijn na de lange opslag, dus geen garantie. Het grootste deel is ooit gebruikt tijdens een beurs of demo maar heeft weinig uurtjes op de klok. Ik heb geen tijd om de hele handel uit te proberen en verkoop het dus als grote partij. Hier kun je dus je hele woning mee verlichten als je dat wil. ![]() Er mag geboden worden, startbod ligt op 10 euro (exclusief verzendkosten). De veiling eindigt zondag 10 augustus om 20.00 uur, wie dan het hoogste geboden heeft wordt de nieuwe eigenaar. Het mag opgehaald worden, als ik moet versturen komen er 6,20 euro aan verzendkosten bij (het is een aanzienlijke doos vol) Het kan ook gecombineerd verzonden worden met een van de andere items die in de verkoop liggen. ![]() ![]() ![]() ![]() Mocht ik van de week nog buisjes of invertors tegenkomen tijdens het opruimen, dan prop ik die ook in de doos ![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! Laatst gewijzigd door Pureoptical : 3-08-2008 om 18:15. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| 10 euro voor alles? zoja, heb je een bod van 12 euro ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| 20 euro's ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Om misverstanden tijdens het einde van de veiling te voorkomen gebruiken we de CCJFT (Central CJ Forum Time). Die klok loopt dus bijna 20 minuutjes voor, houd daar rekening mee bij het plaatsen van een laatste bod
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| neon onder pc :( | Rec0wn | Elektronica Junkies | 2 | 25-03-2008 19:33 |
| NEON | Fractal | Hardware Junkies | 2 | 13-11-2006 21:29 |
| Neon | Thr1lls33k4 | Casemod Junkies | 4 | 20-06-2006 17:29 |
| Neon | sproxy | Elektronica Junkies | 9 | 13-06-2005 23:27 |
| ccfls schakelen met schakelaar? | Foxie | Elektronica Junkies | 6 | 25-01-2004 09:39 |