| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2008
| Hallo, Ik ben nieuw hier en zit met het volgende probleem. Ik heb dus een Antec sonata 2 pc kast en veel huisdieren (6 katten en 2 honden) Nu zie je het probleem al naturlijk, veel stof in de pc. Nu heb ik mijn voeding stuk dus keek ik eens in de binnen kant van de computer veel stof dus. Nu is mijn vraag hoe kan ik dit zo veel mogelijk voorkomen. Hij staat al een meter van de grond af, maar toch nog veel stof. En 4x per jaar schoon maken heb ik ook niet zo veel zin in (liever lui dan moe) ![]() wie o wie heeft er wat tips voor mij. Al vast bedankt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Antec Sonata II / 2x CFFL wit | AE86 | Recycle Junkies (V&A) | 0 | 19-02-2008 15:05 |
| Het bijwerken van krassen op de Antec Sonata ||| | VinCieJ1988 | Casemod Junkies | 5 | 28-11-2007 16:36 |
| 2 Fanholes maken in Antec Sonata Rev 1.0 | B@S | Casemod Junkies | 11 | 21-08-2007 19:19 |