| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Al een tijdje zwerft er in het introductie-topic van Neverwinternights een idee rond om een CJ-event te organiseren. Door deze opmerking van Azariel...: Citaat:
) heb ik dit topic maar geopend![]() __________________________________________________ The BeP-CJ Modders-event Onderdelen: - Overclockcompetitie prijzen gesponsord door PureOptical - CaseMod-stand - Workshops - Lan-party - Vreten+drinken ![]() Locatie: Aan het zoeken Datum: Nog niet bekend Deelnemers/geïnteresseerden: -Attila - Aangemeld op meeting-manager -Kosty - Aangemeld op meeting-manager -Thapous - Aangemeld op meeting-manager -BlackWhizz - Niet aangemeld op meeting-manager -Donnie1992 - Aangemeld op meeting-manager -Carpento - Aangemeld op meeting-manager, maar geen data ingevoerd -Modernization - Niet aangemeld op meeting-manager -... Het is van belang dat iedereen die geïnteresseerd is zich aanmeldt op meeting-manager, anders kunnen er geen verdere stappen ondernomen worden ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 4-07-2008 om 19:32. | |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Mijn goedkeuring heb je, onthoudt echter wel dat dit op dit moment niet iets is waar CJ tijd in kan stoppen. Natuurlijk kan je met wat andere leden (en misschien wat mensen van de crew) dit opzetten, maar verwacht op dit moment geen event dat volledig door CJ gaat worden opgezet Je zult je er dan zelf toch ook echt voor moeten inzetten. Dat gezegd hebbende, misschien wel interessant om te kijken of er animo is voor zoiets. Kijk wie er hier op CJ serieus in geinteresseerd is en misschien kan je zelfs bij BEP kijken of daar mensen geinteresseerd zijn? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
Het lijkt mee een beginnende stap, om een PB te sturen naar mij (of iemand anders, bijv een moderator als die het wil doen), als het je leuk lijkt, en ook aanwezig wilt zijn als er zo'n event wordt georganiseerd (en het niet erg vindt om daar 100/150 km voor te moeten reizen). Dan onstaat er een lijstje die steeds bijgewerkt (lees: uitgebreidt) wordt op het forum, en weten we in ieder geval wie er mee willen doen. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Moet je wel even zeggen wat je dan wilt doen hé ! Ik wil wel meedoen, ALS - De datum mij uitkomt ![]() - Er iets te doen valt - Er toch minstens 10+ mensen komen...
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ok, neem aan dat de datum jou uitkomt, neem ook aan dat er iets te doen valt, en als iedereen dat aanneemt en een pb stuurt zijn er zeker 10+ mensen. De datum is echt pas iets waar we het op een later stadium over kunnen hebben, en ideeën wat we kunnen doen mag je altijd posten ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Het gaat hier natuurlijk om een animo check hé, dus tijd etc is nog onbelangrijk. Daar moet echter wel bij worden gezegd dat mensen wel reel moeten blijven. Iedereen kan zeggen dat hij of zij het leuk vind, maar denk er wel even bij na of je de mogelijkheden hebt om op de locatie te komen mocht het gaan plaats vinden, of je nog goedkeuring van ouders of iets dergelijks nodig hebt. Dus wees gewoon reeel met het zeggen of je zou willen/kunnen komen of niet. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ik heb nagedacht over de locatie, het mooiste zou volgens mij overijssel/gelderland zijn. Mooi in het midden van Nederland, hoeft de één niet verder reizen dan de andere. Over de 'event hall' heb ik ook even nagedacht, en ik herinnerde me dat de buurtvereniging waar ik op schieten zit, wel es zalen verhuurt. Dat zal wel niet zo duur zijn, dus als er genoeg mensen komen is de volgende stap om een paar buurtverenigingen op te zoeken, en vragen voor hoeveel ze een zaaltje willen verhuren. Een zaal van 10 bij 8 moet wel genoeg zijn, een paar tafels erin, stoelen, stekkerdozen, computers, en klaar ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Misschien ook een leuk ideetje om er direct een kleine LAN te starten ? Voor de onderwerpen die je in je TS aangeeft, blijf ik niet slapen ofzo.. En voor een paar uurtjes casemodding ga ik niet zover rijden!
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Ik lees dit op dit moment voor het eerst, en ik ben er op zich wel voor in. Heel misschien, maar dat verwacht ik niet, zou ik evt een schuur bij ons thuis kunnen ' lenen ', in geval van LAN etc dan..
__________________ //Thapous |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Als het doorgaat wordt alles zelf geregeld, behalve de pc's voor de lan dan, je moet dan zelf je eigen pc meenemen (behalve wanneer we genoeg sponsors krijgen, waar ik niet echt in geloof). Maar kan ik jou er dus bijzetten? Laatst gewijzigd door Attila : 29-06-2008 om 19:16. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Gewoon een kleine ongedwongen modders meeting lijkt me leuk Dat vond ik aan de events van CJ ook altijd erg leuk.Mits met OV bereikbaar, niet op zondag, en een beetje leuke opkomst: count me in ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Planning maken | Lampje | Software Junkies | 5 | 17-01-2004 22:30 |