| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juni 2008
| Hallo, ik ben nieuw hier en ben voornamelijk geinteresseerd in casemods van de Cosmos S. Ik ben op zoek naar een modding club of zoiets dergelijks, iets waar ik irl moddingstechnieken kan gaan bekijken en aanleren. Verder ben ikzelf niet zo "nieuw" meer met mijn 43 jaar, lol Dus gasten, als je iets leuks weet over de Cosmos S, want dat is de case die ik ga modden, laat maar weten... cheers... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Welkom op CJ, Kben eigenlijk nog nooit een 'modding club' of iets dergelijks tegen gekomen. Wel eens wat mensen die samen een mod bouwen, maar clubs weet ik zo niet. Waarschijnlijk kun je al heel veel leren door de worklogs te bekijken van anderen. Zo leren de meesten het (ik iig wel). |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Miss een ideetje voor hier, een keer in de zoveel tijd gewoon een zaaltje afhuren en dan met z'n allen modden Wel gereedschap enzo zelf meenemen, dan kan iedereen wat van elkaar leren ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Het is een ideetje.... Met z'n allen aan 1 case werken werkt ook niet... Misschien een combo van Lan/modparty? ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| als DIS nou een stuk of 30 (of meer natuurlijk) supercheap pc's regelt (denk aan sponsoring), kunnen we overclockwedstrijden houden. Ook kunnen modders dan hun kast meenemen en die showen, meedoen aan de lanparty, en workshops geven. Daardoor zou CJ ook weer meer 'aanhang' krijgen, denk ik. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Idd, en dan overclocken hoe je wilt Met dry ice of vloeibare stikstof ofzo Of een wedstrijdje houden wie zijn pc het snelst kan laten draaien op alleen luchtkoeling...
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Het zou natuurlijk wel heel leuk zijn, maar ik ben bang dat dat er voorlopig eerst nog niet in zit. Een bijeenkomst regelen kan natuurlijk altijd Daar hebben we DIS natuurlijk niet echt voor nodig! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Misschien een wedstrijdje maken, wie zijn pc in 10 uur tijd zo goed mogelijk kan modden...
| | |