| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 juli 2007
| Hey, Heb net 2 minuten geleden mijn computer verkocht, en nu ben ik dus aant sparen voor een nieuwe, maar wat raden jullie aan als kast? De CoolerMaster Cosmos S ![]() Een full-tower dus mega veel ruimte, Of de nieuwe NZXT Tempest: ![]() Een mid-tower, met 6 fans, en een window Of weten jullie mooiere/betere kasten? Alvast Bedankt ![]() Sors |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Als je echt ruimte nodig hebt, en je van plan bent er een window in te maken; Ga dan voor de Cosmos. Eerlijk gezegd vind ik de NZXT mooier, door het window, en ook door het leuk afgewerkte front En aangezien ik denk dat de full tower 100€ duurder is, zou ik eigenlijk dat geld aan de hardware (CPU,GPU, Mobo, RAM) geven ![]()
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Nee hoor kijk maar (tweakers.net) Cooler Master Cosmos S (ATX, E-ATX, 0W, Zwart, Closed, Aluminium, Touch Sensitive) Beoordeling: zeer goed € 168,74 NZXT NZXT Tempest (ATX, mATX, 0W, Blauw, Zwart, Fan, Window) Beoordeling: geen € 99,- Scheelt maar 70 euro, en het geld maakt niet zoveel uit voor mij, omdat als ik een nieuwe pc koop moet ik het gewoon gelijk goed doen ![]() Maar wat zou je zelf kiezen, als je niet op het geld hoeft te letten? Laatst gewijzigd door sors : 23-06-2008 om 20:32. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juni 2008
| Ik heb op een review gelezen dan de powerknop van de cosmos, (biometric, finger touch) zeer irritant is. Als het ook maar een beetje vuil wordt heb je de kans, dat je pc niet meer aangaat. Ik zou voor de NZXT gaan, die staat ook in mijn nieuwe config ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| Ik zou voor de cosmos s gaan ik heb hem zelf ook gehad (gekocht voor omgerekend 120 eur en meteen doorverkocht met voor 210 euro.Als je dan toch een goede pc wilt kopen.. heb je natuurlijk veel ruimte nodig voor je 2Xnvidia 280 ![]() Ik zou de cosmos s zeker kiezen... hij is ook fluisterstil en ziet er gewoon retestrak uit. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| hmm? nvidia 280? is dat nieuw ofzo of moet dat nog uitkomen? Ik ga er denk ik Core2duo e8500 2x nvidia 8800gt 4gb ram asus striker board in zetten ![]() Edit: Trouwens die cosmos is wel HEEL ERG GROOT, dus misschien valt die me tog een beetje tegen... maarja daar valt nog over na te denken ![]() mijn pc die ik net had verkocht was een mini tower zo een van compaq... (presari![]() Laatst gewijzigd door sors : 24-06-2008 om 18:12. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Zijn die beter dan die strikers van asus dan? En ja heb ongeveer voor mijn computer zon 1500 euro uitgetrokken, denk dat ik eerst 1 8800gt ga doen en daarna als ik zin heb een 2e erbij kopen, dus ik denk volgens 4launch dat het rond de 1300 gaat kosten.. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 juni 2008
| Over smaak enzo valt niet te discussieren, maar die ene van Coolermaster is wel bijna helemaal uit aluminium gemaakt, de andere lijkt me een gewone metalen kast. Na het zien van de foto's op de website van NZXT heb ik de indruk dat de afwerkingskwaliteit ongeveer aan de hielen van de Cosmos S komt...of ben ik nu bevooroordeeld omdat ik zelf een Cosmos S heb? ![]() Wat ook handig is bij de Cosmos S is dat je de kabels kan wegwerken, daar werd (een beetje) plaats voor voorzien. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Asus Striker :s. AUB zeg, das een bord dat niet lekker loopt als je de bios niet kan tweaken. Dat is echt een bord voor tweakers. Als je niet van plan bent over te clocken (lees extreem overclocken) neem dan lekker een normaal mobo. MSI of Gigabyte.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
|
| « Kapotte livebox
|
Dual channel? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hulp gevraagd bij het kiezen van een ram-geheugen | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 8 | 1-07-2007 16:27 |
| Nieuwe Pre-Mod kast aanschaffen.. kan niet kiezen... | geek-style joris | Casemod Junkies | 0 | 26-12-2006 12:33 |
| Kan niet kiezen | sero | Hardware Junkies | 5 | 6-04-2005 20:36 |
| Grafische kaart kiezen. | grim | Hardware Junkies | 3 | 5-12-2004 17:33 |
| Kiezen van Moederbord.... | Raptor | Hardware Junkies | 4 | 25-06-2004 11:43 |