| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Hallo, Ik heb een Zalman 600HP voeding en ik wil de airflow andersom laten gaan door de ventilator andersom te draaien. is dit mogelijk? Hier een afbeelding ter verduidelijking: ![]() ![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Het ging me er om of het met de aiflow dan goed ging. Maar die draadjes kunnen wel gewoon blijven zitten ![]()
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
En de fan alleen omdraaien is ook nog eens veel makkelijker omdat hij met 4 schroefjes vastzit. ![]() Daarvoor heb ik dit topic geopend.. Dat wou ik dus ook weten of dat goed gaat.
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Toch bedankt ![]() P.S. Als je wilt weten waarom ik dit wil doen... Omdat het anders met de airflow niet uitkomt met mijn casemod die ik nog aan het ontwerpen ben...
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Heuh sinds wanner kan je de plus en de min omdraaien bij een fan ![]() das bij mij nooit gelukt hoor, kweet niet hoe het bij juliie zit.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je kunt niet anders dan de fan andersom monteren, de draden omdraaien werkt gewoon niet. Je fan draait dan niet.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Maar als hij zou draaien met de + en - andersom doet hij nog niks omdat de bladen daar niet voor ontworpen zijn. Maar ik draai de fan gewoon om, gaat wel goed dan.
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| veranderen signature | Sendar | CaseJunkies Support en Feedback | 9 | 9-06-2007 21:38 |
| Stationletter veranderen | stonestrong | Software Junkies | 9 | 25-01-2007 16:24 |
| Fan van de voeding veranderen | NoobModder | Casemod Junkies | 8 | 7-11-2006 09:21 |
| Profiel veranderen | Solomon | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-03-2004 21:56 |
| Nic veranderen | Davidian | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 22-04-2003 18:00 |