| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2008
| hallo, ik wil zelf een 5"25 bracket maken maar ik weet hoe ik er juist moet aan beginnen. hoelang het rechte stuk moet zijn en hoelang de geplooide hoeken zijn etc. iemand met tekening in illustrator of dergelijk zijn zeer welkom. dank bij voorbaat |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Hier wat info over de groottes van 5.25" en 3.5" bay's en dus ook de fronts : Drive Bay Sizes: 3.5" and 5.25"
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Google wil wel eens helpen ![]() 1inch to cm - Google zoeken Kan je met eender welk aantal inches / cm doen, en zo omzetten ![]() Werkt ook met geld, gewoon rekenen en meer Google ftw
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ Laatst gewijzigd door Kosty : 20-06-2008 om 13:33. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Front Audio Schakelaar maken | grimmeld | Elektronica Junkies | 6 | 22-08-2007 20:08 |
| Front zelf bijwerken! | brinkmans | Casemod Junkies | 16 | 11-02-2006 20:07 |
| Back-up maken lukt niet op "hoge speed" | Willy | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2003 22:36 |
| nieuwe how-to voor het maken van een front intake blowhole | The amazing Y | Casemod Junkies | 9 | 19-08-2003 22:51 |