| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Recycle Junkies (V&A) Vraag & Aanbod voor al je hardware en casemod stuff |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 juni 2008
| Howdy Zoals de titel het zegt, ik ben opzoek naar allerlei spullen. Wat ik oa zoek : Fan Stuff : 3,5" bay fancontroller Temperatuursensor + schermpje (Liefst géén bay, tenzij voor een erg leuke prijs) AC Ryan BlackFire4 fans (Vermeld de kleur en grootte ook even aub) Ook ben ik opzoek naar gebruikte ACRyan AcrylPlate (Oranje of Blauw) die je nog over hebt... Als je ook even zou kunnen zeggen hoeveel je nog over hebt (bv. 200x200mm, of gewoon stukje van 50x50mm eruit), en hoeveel dat dan moet kosten dan zou dat erg leuk zijn ![]() Als je een van de bovenstaande objecten in je bezit hebt, en je wilt ze verkopen, post hier hier dan. Liefst direct ook prijs + verzendkosten NAAR BELGIË erbijzetten Ik hoop dat ik bovenstaande dingen niet allemaal moet nieuw kopen :s ! Grtz Kosty
__________________ CaseJunkies is veslavend ![]() ~ Als je een leuke webshop voor modstuff hebt gevonden : PM me ! ~ Laatst gewijzigd door Kosty : 19-06-2008 om 16:47. |
| | |
|
| « [Gez](oude) kasten
|
[gezocht] » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CAsemodding stuff | danny1988 | Elektronica Junkies | 2 | 22-08-2006 00:10 |
| Sunbeam stuff | Ergenic | Area 1337 | 1 | 14-12-2004 11:46 |
| LCD Stuff | Daanbanaan | Elektronica Junkies | 10 | 15-06-2004 14:04 |