| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 april 2008
| hey.. Ik heb hier een coolermaster cm690 Nu wou ik ff de fans testen door de voeding er al vast in te zetten en daarna de connectors vast te maken.. maar nu gaan ze niet aan.. jah ook al op de schakelaar geklikt enzow.. maar dat helpt niks? het zou zo toch moeten werken? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Je voeding gaat alleen aan als die op je moederbord zit aangesloten en je op de aan-knop drukt. Maar er is nog een manier, stap1: je neemt een paperclip en buigt hem zo dat je 2 pootjes hebt. stap2: pak je 20/24pin's atx connector en zoek naar een zwarte en een groene draad. stap3: verbind de groene en zwarte draad dmv je paperclip. stap4: schakel nu je voeding aan en hij zal aan gaan.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| ik zou dat persoonlijk nu niet met een paperclip gaan doen vergeet niet dat je met een voeding bezig bent he... Iets met een geïsoleerd stuk zoals bv een stuk (al dan niet stijve) kabel die je aan twee kanten stript en daarmee dan de verbinding maakt. In theorie kan dit ook met een paperclip, dat is een feit maar echt veilig is het niet![]() . Moest je dat toch met een paperclip doen, let dan zeker op stap -1 : trek de kabel van je voeding uit en laat ze een kwartier ofzo liggen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| paperclip is voldoende veilig, komt ook omdat er een minuscule spanning om de groene draad staat. Paperclipje doet egt geen kwaad, als je voeding aanstaat kan je hem gwn beetpakken of op de grond leggen. Het maakt allemaal niks uit en reken maar dat ik met voedingen wel genoeg ervarng heb.Maar als je er echt bang voor bent kan een stukje kabel ook ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dan maar een draadje? want als je je moederbord aansluit doet jou pwr switch hetzelfde, alleen je moederbord zorgt dan voor hetzelfde constante stroom van groen naar zwart, niks gevaarlijks aan dus.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Is al een paar keer uitgelegd en verteld, maar hij wacht liever eventjes op zijn mobo ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casefans... wat is nu stil? | geek-style joris | Cooling & OC Junkies | 10 | 23-05-2006 19:42 |
| 2520 mm Casefans in de review | Hellfish | News & Review Junkies | 3 | 8-05-2004 12:06 |
| Kwaliteit Akasa casefans | Daffy_Duck | Cooling & OC Junkies | 8 | 13-02-2003 14:16 |