| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 mei 2008
| Ik zweef al een tijdje rond op CJ en vond het toch maar eens tijd om mezelf voor te stellen, dus bij deze ![]() Over mezelf Naam: Nick Woonplaats: E-wood Leeftijd: 19 Beroep: Student, luilak, niksnut, etc... Studie: Mechatronica (HBO) Ik ben: voorzien van vriendin Ik woon: thuis (lekker cheap) GSM: Nokia XPressMusic (voor in de bus, eentje met 3.5mm jack aansluiting )Mijn favorieten Favoriete eten: Pizza Favoriete drankje: Bier of Safari Favoriete kleur: 300nm Favoriete muziek: Alles met een bass, maar geen hardcore of relevante zooi Favoriete land: Frankrijk, op het topje van een berg uitkijkend op een mooi dal met een beekje en een waterval ![]() Favoriete avondbesteding: Uitgaan (in het weekend), modden / op CaseJunkies rondneuzen (door de week) Favoriete kledingmerk: Alles dat stoer staat Favoriete geurtje: Guerlain pour homme Favoriete (web)radio: XFM, 538, 3FM, Slet FM, Caz! Favoriete OS: Bestaat niet Favoriete vrouw: Mn meissie Favoriete man: Mezelf Favoriete gadget: Pen Favoriete game: Q3A Favoriete CD: Een Re-writable Favoriete papier: A4 45grams Favoriete boek: Eentje met veel plaatjes en weinig tekst Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: Persoonsafhankelijk Begraven of cremeren: Cremeren Saus erop of ernaast: Ernaast AMD of Intel: AMD (bang4bucks, ben student) Water of lucht: Olie nVidia of ATI: ATI (B4B again) CRT of TFT: TFT, CRT is te lomp Creative of....: Asus (Xonar), maar tijdelijk onboard Lasercutted of standaard fanguard: Figuurgezaagd Slot-in of tray: Tray, Slot-in is zó 2007 PCI of AGP: PCI is het nieuwe APG AGP of PCI-e: PCI-e, wie draait er tegenwoordig nog op APG? Da's net zoiets als LPG Onboard VGA of kaart: Kaart, onboard slurpt preformance Onboard sound of kaart: Kaart, same Onboard LAN of kaart: Onboard, kaart is te duur Low-budget of duur: Bang4Bucks, vrij Low-budget dus Drive gestealth of niet: Natuurlijk, daarvoor ben je een casemodder USB of firewire: USB Mijn PC: Hoeveelheid computers: Asus A6T (laptop), Oud AMD Athlon 64 1,66GHz systeem (desktop), nieuwe hardware komt binnenkort Moederbord: Maag Processor: Hart Processorkoeler: Niet nodig RAM: Hersenen RAM-koeler: Haar VGA: Ogen VGA-koeler: Wenkbrauwen HDD: Hersenen, again CD-drive: Oren DVD-drive: Mond Sound: Mond Scherm: Niet Toetsenbord: Ook niet Muis: Klein Muismat: Zelfgemaakt, met LEDjes eronder Stuurtje: Niet Speakers: Kapot Cardreader: SD USB-sticks: 1tje Printer: Vast wel Router: Check Uitgevoerde mods: Muismat, naamplaatje, graveren, window, electronica, etc.. HDD-VU meter: In de planning Zijraam: Spiegel Verlichting: LED's Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Gigabyte Favoriete merk CD/DVD-drive: Samsung Favoriete VGA merk: Sapphire (ATI) of XFX (nVidia) Favoriete HDD merk: Samsung Favoriete geluidskaart merk: Asus Favoriete kast: Zelfbouw Favoriete kast-kleur: Metallic groen / hoogglans zwart Favoriete merk digicam: Sony Favoriete merk toetsenbord: Logitech Favoriete merk muis: Logitech Favoriete merk stuurwielen: Niet Favoriete merk joystick: Niet Favoriete merk router: Niet Favoriete pc shop: De goedkoopste Favoriete mod-shop: De goedkoopste Favoriete merk pc: Zelf samengesteld Favoriete papiersoort: A4 45grams Favoriete merk beeldscherm: 22" Favoriete soort IDE kabel: ATA Favoriete kleur ccfl: 450nm Favoriete soort fan: 12cm Favoriete kleur HDD-led: Die het best bij de kast past Favoriete kleur power-led: Idem Favoriete kleur error-led: Idem Favoriete kleur busy led cdrom: Idem Favoriete soort aan/uit button: RVS Favoriete merk inkprinter: Canon Favoriete merk laserprinter: Canon Favoriete RAM: OCZ Favoriete PSU : 430W Favoriete Waterkoeling: Zelfbouw Questions? Don't bother to ask, I'll probably never see this topic again ![]() Maarja, ik moest wat te doen hebben in de tijd dat mn foto's aan het uploaden waren ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| idiale response time tft | whocarez | Hardware Junkies | 12 | 7-11-2003 22:29 |