| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| ik heb onlangs windows Xp home opnieuw geinstalleerd, hij stond eerste op C: ik heb nieuwe op 2e HD gezet voor overzetten bestanden etc. nu wil ik de C met oude windows formatteren, maar telkens zegt hij op het einde dat het niet is voltooid. en via dos dat hij niet mag worden geformatteerd, wat o wat moet ik doen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Hang je schijf eens in een andere pc (ouders of bij een vriend ofz en sjek eerst eens met een progje of je geen bad sectors hebt. Je kunt eventueel ook zo je schijf formatteren.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 april 2008
| verdomme, dat ding start nu helemaal niet meer ![]() bij OS keuze scherm kan ik kiezen uit 2x xp en 1x setup CD bij een windows xp krijg ik flits van blue screen bij ander iets met hal.dll missing en opnieuw instaleren zelfde bij windows cd wat moet ik doen! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| XP maakt gebruik van NTFS, MS-DOS van FAT16 of FAT32. Je zal een Windows XP cd moeten gebruiken om die schijf te formatteren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| need help with .dwg / .dxf format | asscObra | Casemod Junkies | 7 | 25-06-2004 12:50 |
| NTFS format | Dark Wanderer | Software Junkies | 13 | 5-05-2004 18:48 |
| Zwart beeld na format c | Ultima | Hardware Junkies | 11 | 30-03-2004 10:57 |
| Volgende probleem na format: | Ouzooo! | Software Junkies | 3 | 13-03-2004 12:54 |
| Na format... | Ouzooo! | Software Junkies | 9 | 10-03-2004 18:53 |