| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Een vraag voor iedereen hier, maar vooral voor de mensen met een livebox van wanadoo/orange: Onze livebox is dus naar de grootjes (de telefoon splitter is kapot) Dus iedere keer wanneer me moeder wordt gebeld op de huis telefoon, knikkerd de livebox het internet eruit. Nu zou ik wel willen weten, kan ik ook een andere router en modem kopen, om zo het probleem op te lossen, en er voor te zorgen dat we blijven bellen en internetten via wanadoo? Want wanadoo maakt meer beloftes dan ze waar kunnen maken ![]() En heeft iemand daarbij nog tips voor een router/modem?
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat dacht je van bellen naar Orange en zeggen "ej, mijn Livebox is dood!"
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| LoL ik sluit me helemaal aan bij de vorige poster. Overigens heb ik niets te klagen over Orange, Ik zit lekker altijd op de bloofde snelheid, zelfs met 4 pcs tuis gaat internet lekker vlot. Maar om op je probleem terug te komen. Als je telefonie hebt van Orange, kun je denk ik toch beter een nieuwe livebox vragen, en die krijg je ook ![]()
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Nou ja, na veel heen er weer bellen, kregen wij ook een nieuwe livebox beloofd. Echter wanneer we later nog eens belde om te vragen wanneer hij zou komen, zij een medewerker dat zijn collega meer had beloofd dan dat ie mocht. Een nieuwe livebox krijgen zit er waarschijnlijk niet in, zoek maar eens op google naar livebox problemen, er zijn genoeg mensen die problemen hebben maar geen nieuwe livebox krijgen ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wazig, ik heb ook een livebox en geen problemen mee gehad, misschien moet je eens dat ding hard-resetten, dat knopje wat je normaal gebruikt om te resetten moet je dan volgens mijn 30sec inhouden.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Nou ja resetten is verplicht na het bellen hier, anders hebben we geen internet. Maar ook de mensen van orange/wanadoo zelf en leraren van me, hebben gezegd dat de splitter kapot is. Na 3 jaar trouwe dienst helaas ![]() Kleine update: Me broer heeft vandaag weer gebeld, om te vragen hoe het zat. Maar we worden gewoon aan t lijntje gehouden, zoals heel veel andere mensen En Bartjez, als je wil overstappen moet je er optijd bij zijn want je moet het jaar afmaken, zoals op je contract staat, geen 1 maand opzeg termijn![]() Daarom was me broer heel erg boos vandaag:P
| | |
| | #7 (permalink) |
| I know, had ik al uitgezocht, maar ik ga echt niet weg bij orange! Maarre, misschien kun je een splitter gewoon in de orangeshop krijgen, als je de oude inlevert. Het is idd een euvel dat maandagmorgen exemplaren nogal eens naar de philipstijnen gaan ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Leuk trouwens, zo'n apparaat. Is je splitter kapot, heb je gelijk een complete nieuwe Livebox nodig ![]() Zo'n ding doet ook VoIP of niet? Je zou kunnen kijken naar een router/modem met ondersteuning daarvoor, kan je er een losse splitter tussen hangen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| De Livebox doet idd ook VoIP. Das nog niet zo'n stom idee om een ander modem te zoeken. Je moet trouwens je modem terug sturen als je dat doet, je betaald iedere maand huur voor dat ding! Je moet je Livebox ook terug sturen als je bij orange weggaat! Dus als je een ander modem koopt, moet je gewoon je livebox terug sturen zodat je de huur niet meer betaald.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Zou dat ook gelden, als je een nieuwe livebox koopt (wat eigenlijk niet mag van wanadoo ) en op die manier geen huur meer hoeft te betalen?
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ff een kleine update/schop naar boven ![]() We hebben inmiddels nu 3 liveboxen ![]() 1 die we al hadden, 1 gekocht, en 1 van orange gekregen. En alles werkt nog steeds niet , maar zou het ook mogelijk zijn om heel omslachtig, de telefoon via de ene box te laten lopen.En het internet via de andere? Op die manier hou je je verkeer gescheiden, ook heb ik van een leraar gehoord dat we eens een ADSL splitter er tussen moeten zetten, iemand ervaringen hier mee?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Gaat niet, iedere livebox krijg een uniek IP adres, als je via je ouwe ip gaat internetten pakt ie een nieuw ip voor je VoIP, dus werkt je telefoon niet meer, omdat die IP gebonden is... Edit: probeer eens zonder splitter, ik heb hier nieteens een splitter volgens mij...
| | |
| | #13 (permalink) |
| Naja ik heb er nu ook geen splitter er tussen zitten, maar als ik dat wel doe, kunnen we niet meer bellen ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [HDD-WC]2 kapotte boortjes klem in blok | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 40 | 5-12-2003 07:59 |