Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 5-06-2008, 20:17   #1 (permalink)

Attila's schermafbeelding

Standaard Drivers kunnen niet in geheugen worden geladen

Die melding krijg ik wanneer ik bij Apparatenbeheer in Windows Vista Home Premium mijn DVD-drives bekijk. Bij 'Deze computer' staan ze namelijk niet bij, en ik kan ze ook niet gebruiken. Erg vervelend... Ik heb al naar drivers gezocht, maar Vista zegt dat ie al de nieuwste drivers heeft. Ik heb mijn PC pas geformatteerd, hiervoor zat er al een keer Vista op, en ze werkten perfect. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

EDIT: De melding die ik krijg:

'Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.'

[CIP]Linuxization
Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-06-2008, 20:26   #2 (permalink)

Attila's schermafbeelding

Standaard

Al opgelost d.m.v. regedit Bedankt voor de mensen die mijn post dus onnodig hebben gelezen en een antwoord aan het tikken waren

[CIP]Linuxization
Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-06-2008, 20:49   #3 (permalink)

X_crAdle's schermafbeelding

Standaard

haha en anders had je ook windows software update kunnen doen en dan custom en tussen de hardware updates kunnen kijken
na het verwijderen van het oude stuurprogramma
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Codec probleem?: .mp3 niet kunnen afspelen in WMP defecto Software Junkies 10 28-01-2005 23:06
Niet op internet kunnen resevoir dogs Software Junkies 20 7-02-2004 20:30
Kunnen ze nou niet gewoon van andermans spullen afblijven? Thadeez Area 1337 45 2-02-2004 20:52
Pc pakt de videokaart drivers niet Pietjuh Hardware Junkies 4 14-12-2003 18:18
topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) mr_x007 CaseJunkies Support en Feedback 4 16-06-2003 22:15

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.