| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007 Locatie: Zuid-Beijerland
| Hallo Mensen ! Ik ben niet zo actief hier in dit forum, maar toch vind ik af een toe een goede case-mod wel leuk ![]() Hier mijn vraag: Ik wil nu dus een Antec Nine Hundred gaan kopen, alleen de fan die op de bovenkant van de behuizing zit(200x200) heeft een blauwe fan, nu heb ik op Azerty.nl een andere 200x200 fan gevonden, alleen ik weet niet of die past. Dus zouden jullie weten of dat die past ?(Fan op Azerty) Ik wil deze fan weg hebben omdat ik de kleuren van de case wil veranderen in groen, dus die andere fans zijn geen probleem, ik zat er ook aan te denken om er gewoon andere LEDjes in te doen(Groene) ik weet niet of dat haalbaar is ? alvast bedankt voor de moeite ! ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Ik denk niet dat antec meer dan 1 soort 200mm fans heeften het zou al raar zijn als ze er van een ander bedrijf in hun eigen case steken he . Heb nog nooit de 200mm koeler van een 900 van dichtbijgezien dus weet niet of die LED's eenvoudig te vervangen zijn, maar vaak is dit (mits soms een beetje gepruts, dat wel) wel mogelijk .Zie trouwens net bij die link dit staan: Citaat:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Het is niet moeilijk hoor. Je hoeft amper te solderen. Als je een lijmpistoo; hebt komt het goed.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Die tutorial is een goeie vraag en waar je LEDjes vind: in een elektronica winkel of in een online winkel, maar winkels in nederland zijn zo niet mijn domein dus dat laat ik aan iemand anders om winkels te zeggen . Mss als je gericht googled vind je ook iets . |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| De enige fans waar ledjes in zitten bij de Nine Hundred zijn de fans in het front. De 200 mm fan bovenin heeft voor zover ik weet géén leds. Zie ook de review die ik over de Nine Hundred geschreven heb ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007 Locatie: Zuid-Beijerland
| oke dat kan natuurlijk ook ik heb net even een bestaande fan de LEDs eruit gehaald en dat ging vrij makkelijk, dus daar over hoef ik me geen zorgen te maken. Ik heb hier nog 2 fans liggen met groene LEDs dus die haal ik er dan wel uit, en vervang ik die blauwe leds ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Antec Nine Hundred gaming case | Carpento | Frontpage Discussie Forum | 9 | 30-11-2006 17:59 |
| Antec Neopower 480 | Demoniac | Frontpage Discussie Forum | 4 | 21-07-2004 20:55 |
| ANTEC zijpaneel | REEV | Casemod Junkies | 6 | 1-07-2004 16:23 |