| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2008
| Over mezelf Naam: Het liefst privé houden, op aanvraag Woonplaats: Sneek Leeftijd: 16 Beroep: Bijbaantje ( afwisselend. ) Studie: Havo 3. Ik ben: single Ik woon: thuis GSM: Hetzelfde als bij naam, op aanvraag Mijn favorieten Favoriete eten: Raspatat Favoriete drankje: Heineken Favoriete kleur: Wit Favoriete muziek: Hardstyle / Hardcore Favoriete land: Kazahkstan Favoriete avondbesteding: Modden Favoriete kledingmerk: geen Favoriete geurtje: geen Favoriete (web)radio: Hard.fm Favoriete OS: Windows Vista Favoriete vrouw: geen Favoriete man: geen Favoriete gadget: iPhone Favoriete game: Enemy Territory : Quake Wars / Crysis / GTA IV Favoriete CD: geen Favoriete papier: A4 Favoriete boek: geen Duivelse dilemma’s Kus of knuffel: Knuffelkus Begraven of cremeren: Bemeren Saus erop of ernaast: ernaast AMD of Intel: Intel Water of lucht: zonder lucht kan ik niet ademen. nVidia of ATI: nVidia CRT of TFT: TFT Creative of....: M-Audio Lasercutted of standaard fanguard: Lasercutted Slot-in of tray: Tray PCI of AGP: PCI AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: kaart Onboard sound of kaart: kaart Onboard LAN of kaart: Onboard LAN Low-budget of duur: duur Drive gestealth of niet: niet USB of firewire: USB Mijn PC: Hoeveelheid computers: 2, Main PC ( hieronder vermeld ) + Laptop Moederbord: Asus P5KC Processor: Intel Core 2 Duo E8400 3,0 Ghz Processorkoeler: Scythe Mugen Infinity RAM: OCZ DDR2 4GB 800Mhz RAM-koeler: geen VGA: Club3D GeForce 9800GTX VGA-koeler: inbegrepen HDD: Samsung Spinpoint T1 SATA2 750GB CD-drive: DVD-drive: Lite-On brander Sound: Creative X-Fi XtremeMusic Scherm: Samsung Syncmaster 226BW Toetsenbord: Logitech Media Keyboard Muis: Logitech MX518 Gaming-grade optische muis Muismat: Steelpad Qck Stuurtje: Xbox 360 Wireless Racing Wheel Speakers: Logitech Z-5500 Cardreader: extern B-merk USB-sticks: geen Printer: Lexmark P4350 Router: Linksys BEFW11S4 Uitgevoerde mods: Nog geen HDD-VU meter: Zijraam: Verlichting: 1 LED.... Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Gigabyte Favoriete merk CD/DVD-drive: Lite-on Favoriete VGA merk: nVidia Favoriete HDD merk: Samsung Favoriete geluidskaart merk: Creative Favoriete kast: Antec Favoriete kast-kleur: Zwart Favoriete merk digicam: Canon Favoriete merk toetsenbord: Logitech Favoriete merk muis: Logitech Favoriete merk stuurwielen: Logitech Favoriete merk joystick: Logitech Favoriete merk router: Linksys Favoriete pc shop: Azerty Favoriete mod-shop: nu Freezinghardware, maar ik heb er nog geen echte bestelling gedaan, heb wel wat gepland, als er betere winkels zijn, laat mij dat aub weten ![]() Favoriete merk pc: zelfbouw, anders Dell Favoriete papiersoort: A4?? Favoriete merk beeldscherm: Samsung Favoriete soort IDE kabel: ... Favoriete kleur ccfl: Rood Favoriete soort fan: ... Favoriete kleur HDD-led: Rood Favoriete kleur power-led: Wit Favoriete kleur error-led: Wit Favoriete kleur busy led cdrom: Rood Favoriete soort aan/uit button: Softkeys Favoriete merk inkprinter: Lexmark Favoriete merk laserprinter: geen Favoriete RAM: OCZ Favoriete PSU : ... Favoriete Waterkoeling: geen, ben nog op zoek naar een goed merk/set, hoop hier wat meer informatie te vinden ![]() Laatst gewijzigd door Detoxicator : 13-05-2008 om 00:44. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 mei 2008
| Haha, ik zag de fout, was beetje moe en ging er wat snel doorheen , waar zou ik vragen kwijt kunnen over de aankoop van casemod onderdelen (LED, acryl, cold cathodes, fans, fancontrollers ) en het aanbrengen ervan? bedankt alvast ! ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hallo ik ben BeowulfX | BeowulfX | Even voorstellen | 2 | 22-03-2008 02:06 |
| hallo iedereen | Quiver.2. | Area 1337 | 2 | 28-10-2005 16:55 |
| Hallo mensen (ff voorstellen) | Kagar | Area 1337 | 15 | 28-03-2003 07:15 |