Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Overige Fora > CaseJunkies Support en Feedback
CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier...
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 11-05-2008, 06:30   #1 (permalink)
Banned

Standaard nick 2 z'n zeik topic

*knip*

In het vervolg misschien wat meer interpunctie en enter gebruiken.

Wat ik er al van snapte zijn dingen die voor mijn tijd zijn gebeurd en die ik niet kan verdedigen want ik was er niet bij, ik was niet verantwoordelijk, en ik weet er niks van.

Bij deze dus ook een knip want het gaat om nu en niet om wat er in het verleden onder andere eigenaren is gebeurd.

Laatst gewijzigd door SupReme : 11-05-2008 om 07:49.
Nick2 is offline  
Oud 11-05-2008, 07:35   #2 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Jij bent het niet waard het hele verhaal te lezen, maar voor zover jij het al zegt EX-CREW!

Dat betekend dat ze hier niet meer zijn, en ik zie dus geen enkele reden om ons nog lastig te vallen. Als je dit verhaal van een jaar geleden ondertussen gewoon eens laat rusten, en ons nou eens een forumpje laat runnen? Van fouten worden geleerd, en ik ben er van overtuigd dat de dingen anders/beter worden geregeld dan vorig jaar.
SupReme is offline  
Oud 11-05-2008, 08:06   #3 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick2 Bekijk bericht
Ik ben Ed niet. Dat ten eerste.
Toeval zeker dat nu je ed avatar spontaan weg is?
Citaat:
Wel leuk dat je je zo uit over Ed. Nu is ie gebanned en dan gaan ze weer. Wie is er nou zielig en gefrustreerd hier.
Ed heeft zichzelf laten bannen hier, hij was degene met de foute opmerkingen, niet cj. Dreigen via PM is niet echt het slimste wat je kan doen.
Citaat:
Ik kan hem wel heel goed. Maar dat is iets anders. Wie zou Nick2 nu zijn hé. In ieder geval een nachtmerrie voor cj. En dat komt alleen maar door de ex-crew van cj. Zeg maar Mark zijn ex leger. Maar ook dit is fout van je kerel. Net zo fout als dat de crew prijzen moet stelen tijdens het nkcm.
Een leger? Meneer moet eens langs de doctor hoor, dit is geen /b/.
Over je prijzen-oorlog, geen idee, ik was er niet, ik was geen crew, en jij ook niet.

Citaat:
Jammer hé dat deze informatie naar buiten komt. Ed is wel een probleem voor cj hé. Nou niet alleen Ed hoor. Eigenlijk de gehele ex crew is een gevaar voor cj. En het is wel erg lekker dat ik die info heb. Wat laag om dit te flikken jo stellen door de crew tijdens het nkcm. En om voor deze valse beschuldiging post ik wat stukjes uit msn.mja. Mark verwachte met zijn Strijders de modwereld te overheersen.
JERRY JERRY JERRY! Speculatie, meer is het niet. Wel fijn dat je de crew strijders van noemt, toevallig net Harry potter gelezen?
Citaat:
Toen daar een modder bij kwam die nogal goed kon modden en zijn mond niet dicht hield kregen mark en zijn strijders het moeilijk. Enkele strijders gaven nog wat stoten richting ediejo (Campzone 2006) maar daarna zagen andere strijders weer in dat dit niet goed was.
Kuch, dat was ik. Ik heb dat zelf, ik was op dat moment Allang geen crew meer. Vooral omdat ik tegen mark was gaan zeiken over zn tsunami banners. kickassbanners

Ja ik heb CJ stickers aan je gegeven, ja ik ben langs komen rennen met een cj shirt, en weet je, het was het waard.
Citaat:
Toen is alles ontploft en vielen de strijders uiteen. vervolgens was er geen aanval meer en ook helemaal geen verdediging. Toen ze vervolgens het NKCM beloftes maakten die ze niet nakwamen was het hek van de dam en gaf Mark niet thuis hij scheen al bezig te zijn met zijn vertrek maar geloof me dat het NKCM hem de kop gekost heeft(bedoel het lekt mark mee)CJ werd overgenomen. Dat was enkel uitstel van executie. De leden zijn toch nog vertrokken en CJ is nu een bedrijf geworden dat zichzelf kapot gaat maken door belachelijke regeltjes en dergelijkemja gerard wilde geen heibel. Terwijl hij er weinig mee te maken had want Redox (ja die leefde toen ook nog) en Thadeez (ook uit de dode herrezen) maakte de verdeling van de prijzen en zei vonden dat het allemaal niet nodig was om iedereen prijzen te gevenweten meer mensen dat die cj verlaten hebben? van die prijzen? YepToen ik ernaar vroeg zeiden ze dat ik ook wel wat mocht hebben. Dat heb ik echter afgeslagen omdat ik vond dat het niet voor mij bedoeld was
Het hele verhaal is achterklap, Je gelooft zoiets zelf toch niet? Ik ken de crew goed genoeg om te zeggen, duimzuigerij.
Citaat:

Zo Demoniac nu niet meer denken dat ik ed ben het was even stil omdat ik deze info ff moest zoeken.
oftewel, je wist het niet van eerste hand.
Citaat:
Nogmaals ex crew van cj kan wel eens de ondergang van cj zijn.OMG wat zijn jullie een stel schoften om 13 man met lege handen naar huis te laten gaan en de crew vult zijn zakken. Weten de sponsors van cj dit wel??????? Kijken wie hier nu gefrustreerd van raakt jij zegt wel dat ed dat is. Maar wat vind je hier nu zelf van? Wat voor een stumper ben je als je dit flikt. Dus nogmaals ik ben ed niet en laat die er buiten. Nu niet je frustraties op hem botvieren. We weten allemaal wel wat de verhouding
is tussen cj en ed. Jullie kunnen ed wel doden.
Ex crew kan zoveel willen. Boos omdat je geen kerstkaart hebt gehad? Weten de sponsors van ed wel dat het een dreigende oude snor is?
Citaat:

Jullie hekel is zo groot dat er maar 5 man prijzen kregen tijdens het nkcm. 13 man moesten met lege handen naar huis. Wat ediejo stond lange tijd op plaats 6 of 7. Nu niet de boel omdraaien het was jullie alleen maar te doen om ediejo buiten de prijzen te houden. Dat is gefrustreerd bezig zijn. En daar moeten 13 finalisten onder leiden. Ik zeg wat een schoften om het zo te bedenken.Vervelend he dat de ex-crew met zulke dingen naar buiten komt!!!Er is dus wel gestolen door de crew dan kan je wel beweren van niet maar jou geloof ik niet. Dreigen met bannen omg je weet niet half hoeveel ip adressen ik tot mijn beschikking heb. (duizenden) Dan wordt het een dagtaak voor cj, Jij bent weer.
Knul, hou op met tor te gebruiken. Just stop being a dickweed. Je hebt dit topic nu al vernaggelt met je gezeik. Als je exc rew zou zijn zou je lekker ergens anders gaan janken, met je hoofd.
blackgoth is offline  
Oud 11-05-2008, 08:36   #4 (permalink)
Banned

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackgoth Bekijk bericht
Ja ik heb CJ stickers aan je gegeven, ja ik ben langs komen rennen met een cj shirt, en weet je, het was het waard.
Nogmaals ik ben ediejo niet maar dit is leuk daar zullen vele blij mee zijn.
Nick2 is offline  
Oud 11-05-2008, 09:09   #5 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals ik ben ediejo niet maar dit is leuk daar zullen vele blij mee zijn.
Nouja, dan ben je z'n tweelingbroer die net zo onbegrijpelijk schrijft als Ed. Dat verhaal bovenaan deze pagina is echt niet te lezen, nog afgezien van al die niet-ondebouwde aantijgingen.

Ed is niet de persoon die zijn mond open durfde te trekken, maar de persoon die om de minste dingen begon te blèren en niet meer stopte in de jaren daarna en elke keer maar dezelfde dingen omhoog brengt om herrie te schoppen. Dat zal wel de reden zijn dat ie op elk forum gebanned wordt, niet omdat alle andere mensjes zo gemeen reageren.
Oud 11-05-2008, 09:27   #6 (permalink)
Banned

Standaard

Nee, ik ben ook niet zijn tweeling broer wel heb ik informatie van ed en van ex-crew van cj en van hogerhand . Ed heeft het altijd tegen gehouden dat ik dit zou posten maar na zijn ban. Mocht ik doen wat ik wilde. Hij zei wel dat dit zou gebeuren. Ze gaan denken dat Nick2 ediejo is. Uit veiligheid blijf ik wel anoniem. In het ergste geval ben ik gewoon crew van cj. In het verleden zijn er nogal wat bedreigingen gedaan huisbezoek vingers afhakken weet je nog.
Nick2 is offline  
Oud 11-05-2008, 09:37   #7 (permalink)

BlackWhizz's schermafbeelding

Standaard

Kindertjes. Nick2 wil gewoon graag zijn prijsjes, maar die zijn er vast en zeker niet meer naar een jaar, dus hou gewoon eeens op om een CiP topic te vol lullen over niet gekregen prijzen. En bovendien, je schrijft ook ngo eens onduidelijk.

Alinea's zijn altijd handig weetje.
Oud 11-05-2008, 11:07   #8 (permalink)

Standaard

Ga zo door en jij wordt de forum-fail van 2008... Bijna niemand neemt je serieus en in de ondertussen al minstens 200 regels die je getypt hebt in je 11 posts heb je hooguit 5 argumenten gebruikt en dan filteren we de rommel die nergens op slaagt er nog niet eens uit... Wel lekker toevallig dat de ban Ed en jou registratie relatief dicht bij elkaar liggen en jij het constant voor hem opneemt, weet je wat maak anders een account aan die zogezegd iets van rechten kent(of wat er op google over te vinden is toch) en kom dan nog wat de advocaat uithangen ook en dan gaat het helemaal deze richting uit...

En om even kort samen te vatten: stop met oude koeien uit de gracht te halen en CJ(of de ex-crew dan toch) verwijten naar de kop te slingeren. Laat het verleden rusten en geef CJ een kans (er zijn de laatste tijd al problemen genoeg).
Oud 11-05-2008, 11:43   #9 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Het is toch jammer dat je een aantal dingen uit tweede hand hebt gehoord waar je nu mee gaat gooien. De helft is niet waar en je weet ook niet het gehele verhaal erachter.

Zelf ben ik niet aanwezig geweest op het NKCM, maar ik heb wel veel meegekregen van de voorbereidingen. Als vlak voor het evenement een aantal sponsors, waaronder de hoofdsponsor, afvallen dan is het niet zo gemakkelijk om waar te maken wat je aan prijzen wilde uitdelen. Het is algemeen bekend dat er het een en ander bekend is gemaakt wat er uitgedeeld zou worden en deze prijzen zijn in eerste instantie ook toegezegd door de sponsors. Echter wanneer deze wegvallen dan ontstaat er toch een probleem.

Over wat je zegt dat de crew zijn zakken vult, geef dan eens concrete voorbeelden van wat wij nou mee naar huis hebben gekregen, ik heb er niks van gezien. De crew werkt op vrijwillige basis en zelfs de samples van het reviewen mogen we niet zelf houden om maar eens een voorbeeld te geven.

Ed is een goede casemodder, dat geef ik openlijk toe. Echter zijn er nog meer goede casemods te vinden in Nederland. Het hoeft natuurlijk niet automatisch te betekenen dat wanneer Ed meedoet aan een wedstrijd hij ook zou moeten winnen. Dat hij gebanned is hier heeft denk ik niet alleen met CJ te maken, naar mijn weten heeft het hier eigenlijk nog betrekkelijk lang geduurd aangezien andere sites ons al lang voorgegaan zijn. Trek daar maar je conclusies uit.

Verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken, ik merk gelukkig aan de reacties dat de rest het totaal niet met jou eens is, het verhaaltje van hoe Ed zich gedraagde herhaalt zich, alleen deze keer met een andere persoon (of misschien wel dezelfde, dat zou ik niet weten) die net zo koppig is.
Skater is offline  
Oud 11-05-2008, 13:16   #10 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

OK, gespleten persoonlijkheid van Ed... wat is er gestolen door de CJ crew dan?
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline  
Oud 11-05-2008, 16:48   #11 (permalink)

Standaard

Waar gaat dit over lol
Oud 11-05-2008, 17:46   #12 (permalink)

Attila's schermafbeelding

Standaard

Ik snap je niet echt Nick, of wie je ook mag zijn. Niet dat het me interesseert ofzo, maar ik vind het gewoon ontzettend kinderachtig dat je een beetje de sfeer zit te verpesten op het forum voor iets wat al een paar jaar geleden is gebeurd (als het uberhaupt is gebeurd). Verder vind ik het ook nog behoorlijk kinderachtig dat je dreigt om ik-weet-niet-hoeveel keer terug te komen en te posten, ook als je een IP-ban krijgt.

Ohja. Verder ook nog behoorlijk irritant dat je niet normaal kunt schrijven.

[CIP]Linuxization
Attila is offline  
Oud 11-05-2008, 17:57   #13 (permalink)
Voordeelverpakking

DeKemp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unstable Bekijk bericht
Waar gaat dit over lol
Gaat over een gestressed persoontje die zich probeert voor schut te zetten, En het lukt hem ook verdraait goed!
Oud 11-05-2008, 19:02   #14 (permalink)

BlackWhizz's schermafbeelding

Standaard

Als ik het goed begrijp wil nick dus nog steeds zijn prijsjes van een paar jaar geleden? Anders gaat die CJ vol spamme?
Oud 11-05-2008, 21:29   #15 (permalink)

Standaard

vind het wel leuk om te zien dat menig CJ-lid (en crew) zich samen afzet tegen zo'n PITA (om het beschaafd te houden)
Discussie gesloten
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nick Change aub M&A CaseJunkies Support en Feedback 1 25-09-2006 13:20
Nick-Change Bowyer CaseJunkies Support en Feedback 3 4-09-2006 11:53
Nick Change geek-style joris CaseJunkies Support en Feedback 2 24-07-2006 17:22
Welke nick? tongue_of_colicab Area 1337 6 28-01-2004 18:17
Hoe kom jij aan je nick? Thunderman_303 Area 1337 74 23-09-2003 14:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.