| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| CaseJunkies Support en Feedback Discussieforum over CaseJunkies zelf, heb je een bug gevonden? Een goed idee voor de website? Niet eens met een beslissing? Meld het hier... |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 27 april 2008
| *knip* In het vervolg misschien wat meer interpunctie en enter gebruiken. Wat ik er al van snapte zijn dingen die voor mijn tijd zijn gebeurd en die ik niet kan verdedigen want ik was er niet bij, ik was niet verantwoordelijk, en ik weet er niks van. Bij deze dus ook een knip want het gaat om nu en niet om wat er in het verleden onder andere eigenaren is gebeurd. Laatst gewijzigd door SupReme : 11-05-2008 om 07:49. |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Jij bent het niet waard het hele verhaal te lezen, maar voor zover jij het al zegt EX-CREW! Dat betekend dat ze hier niet meer zijn, en ik zie dus geen enkele reden om ons nog lastig te vallen. Als je dit verhaal van een jaar geleden ondertussen gewoon eens laat rusten, en ons nou eens een forumpje laat runnen? Van fouten worden geleerd, en ik ben er van overtuigd dat de dingen anders/beter worden geregeld dan vorig jaar.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| |
| | #3 (permalink) | ||||||||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Toeval zeker dat nu je ed avatar spontaan weg is? Citaat:
Citaat:
Over je prijzen-oorlog, geen idee, ik was er niet, ik was geen crew, en jij ook niet. Citaat:
Citaat:
Ja ik heb CJ stickers aan je gegeven, ja ik ben langs komen rennen met een cj shirt, en weet je, het was het waard. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
| ||||||||
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Ed is niet de persoon die zijn mond open durfde te trekken, maar de persoon die om de minste dingen begon te blèren en niet meer stopte in de jaren daarna en elke keer maar dezelfde dingen omhoog brengt om herrie te schoppen. Dat zal wel de reden zijn dat ie op elk forum gebanned wordt, niet omdat alle andere mensjes zo gemeen reageren.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 27 april 2008
| Nee, ik ben ook niet zijn tweeling broer wel heb ik informatie van ed en van ex-crew van cj en van hogerhand . Ed heeft het altijd tegen gehouden dat ik dit zou posten maar na zijn ban. Mocht ik doen wat ik wilde. Hij zei wel dat dit zou gebeuren. Ze gaan denken dat Nick2 ediejo is. Uit veiligheid blijf ik wel anoniem. In het ergste geval ben ik gewoon crew van cj. In het verleden zijn er nogal wat bedreigingen gedaan huisbezoek vingers afhakken weet je nog. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Kindertjes. Nick2 wil gewoon graag zijn prijsjes, maar die zijn er vast en zeker niet meer naar een jaar, dus hou gewoon eeens op om een CiP topic te vol lullen over niet gekregen prijzen. En bovendien, je schrijft ook ngo eens onduidelijk. Alinea's zijn altijd handig weetje. |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Ga zo door en jij wordt de forum-fail van 2008... Bijna niemand neemt je serieus en in de ondertussen al minstens 200 regels die je getypt hebt in je 11 posts heb je hooguit 5 argumenten gebruikt en dan filteren we de rommel die nergens op slaagt er nog niet eens uit... Wel lekker toevallig dat de ban Ed en jou registratie relatief dicht bij elkaar liggen en jij het constant voor hem opneemt, weet je wat maak anders een account aan die zogezegd iets van rechten kent(of wat er op google over te vinden is toch) en kom dan nog wat de advocaat uithangen ook en dan gaat het helemaal deze richting uit... En om even kort samen te vatten: stop met oude koeien uit de gracht te halen en CJ(of de ex-crew dan toch) verwijten naar de kop te slingeren. Laat het verleden rusten en geef CJ een kans (er zijn de laatste tijd al problemen genoeg). |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Het is toch jammer dat je een aantal dingen uit tweede hand hebt gehoord waar je nu mee gaat gooien. De helft is niet waar en je weet ook niet het gehele verhaal erachter. Zelf ben ik niet aanwezig geweest op het NKCM, maar ik heb wel veel meegekregen van de voorbereidingen. Als vlak voor het evenement een aantal sponsors, waaronder de hoofdsponsor, afvallen dan is het niet zo gemakkelijk om waar te maken wat je aan prijzen wilde uitdelen. Het is algemeen bekend dat er het een en ander bekend is gemaakt wat er uitgedeeld zou worden en deze prijzen zijn in eerste instantie ook toegezegd door de sponsors. Echter wanneer deze wegvallen dan ontstaat er toch een probleem. Over wat je zegt dat de crew zijn zakken vult, geef dan eens concrete voorbeelden van wat wij nou mee naar huis hebben gekregen, ik heb er niks van gezien. De crew werkt op vrijwillige basis en zelfs de samples van het reviewen mogen we niet zelf houden om maar eens een voorbeeld te geven. Ed is een goede casemodder, dat geef ik openlijk toe. Echter zijn er nog meer goede casemods te vinden in Nederland. Het hoeft natuurlijk niet automatisch te betekenen dat wanneer Ed meedoet aan een wedstrijd hij ook zou moeten winnen. Dat hij gebanned is hier heeft denk ik niet alleen met CJ te maken, naar mijn weten heeft het hier eigenlijk nog betrekkelijk lang geduurd aangezien andere sites ons al lang voorgegaan zijn. Trek daar maar je conclusies uit. Verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken, ik merk gelukkig aan de reacties dat de rest het totaal niet met jou eens is, het verhaaltje van hoe Ed zich gedraagde herhaalt zich, alleen deze keer met een andere persoon (of misschien wel dezelfde, dat zou ik niet weten) die net zo koppig is. |
| |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| OK, gespleten persoonlijkheid van Ed... wat is er gestolen door de CJ crew dan?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik snap je niet echt Nick, of wie je ook mag zijn. Niet dat het me interesseert ofzo, maar ik vind het gewoon ontzettend kinderachtig dat je een beetje de sfeer zit te verpesten op het forum voor iets wat al een paar jaar geleden is gebeurd (als het uberhaupt is gebeurd). Verder vind ik het ook nog behoorlijk kinderachtig dat je dreigt om ik-weet-niet-hoeveel keer terug te komen en te posten, ook als je een IP-ban krijgt. Ohja. Verder ook nog behoorlijk irritant dat je niet normaal kunt schrijven. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Gaat over een gestressed persoontje die zich probeert voor schut te zetten, En het lukt hem ook verdraait goed!
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nick Change aub | M&A | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 25-09-2006 13:20 |
| Nick-Change | Bowyer | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 4-09-2006 11:53 |
| Nick Change | geek-style joris | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-07-2006 17:22 |
| Welke nick? | tongue_of_colicab | Area 1337 | 6 | 28-01-2004 18:17 |
| Hoe kom jij aan je nick? | Thunderman_303 | Area 1337 | 74 | 23-09-2003 14:03 |