| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Voor mijn mod ben ik van plan om stootranden te maken. Voor de rest ziet het er in mijn hoofd erg goed uit. Maar ik vraag me af hoe ik dus Kunstof kozijnranden aan MDF vastmaak. - Schroefjes - Spijkertjes Maar dan zie je of schroefjes of spijkers. En ik wil het eignelijk zo veel mogellijk wit houden. Hebben jullie mischien ideeën? |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Citaat:
Het is eigenlijk gewoon een L profiel met aan bijde kanten dezelfde breedte. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Siliconenkit! Bijna niets wat je daarmee niet aan elkaar kan plakken..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Window vastmaken? | fr3z | Casemod Junkies | 8 | 19-03-2008 14:00 |
| Lapmod LCD vastmaken. | termination | Casemod Junkies | 7 | 26-08-2007 15:28 |
| heatsinks op videokaart ram vastmaken | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 18 | 11-11-2003 11:41 |
| Vastmaken van rad bovenaan in case | AsEeL | Casemod Junkies | 10 | 10-08-2003 17:36 |