| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Aangezien ik nu meerdere computers op mijn kamer heb staan, en deze allemaal wil voorzien van internet, maar geen kabels van de router naar de pc's wil trekken, vroeg ik me af of het mogelijk was om in een van die pc's een draadloze netwerkkaart te stoppen, en dat dan gewoon 'doorvoeren' naar al die andere pc's met een kabel. (sjonge, wat een lange zin ) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Dus je wilt een opstelling als dit: Draadloos accesspoint -wirless-> Jouw PC -> Switch -> Andere pc's?? Dit doe je door een brug in te stellen via windows. Moet je maar ff naar googlen ![]() Of, misschien wel handiger Draadloos accesspoint -{wireless}-> Draadloosaccesspoint als client ingesteld -> jouw pc's ![]() Simpel, een Linksys WRT54GL met DD-WRT er op. Met DD-WRT kun je jouw WRT54GL instellen als client en kun je die 4 lan aansluitingen er op gebruiken als ingangen voor kabels naar jouw pcs. Kosten 60 a 80 euro incl kabels. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Dat wil vast wel met ubuntu. 10 sec googlen later: Wireless Laptop as Ethernet Bridge - Ubuntu Forums weet niet of het werkt, maar proberen kan altijd. |
| | |
|
| « Kleine Stille PC?
|
Ram » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Netwerk | Dark Wanderer | Hardware Junkies | 19 | 6-05-2004 16:29 |
| Netwerk doorlinken? | Spike | Hardware Junkies | 11 | 4-04-2004 19:00 |
| 1gbps netwerk verbinding parralel op een 10mbps netwerk? | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 25-11-2003 17:42 |
| server doorlinken | squid | Software Junkies | 8 | 23-05-2003 17:30 |
| Doorlinken na post | Syzzer | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 6-02-2003 07:18 |