| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Even voorstellen Het wordt zeer op prijs gesteld als je jezelf even voorstelt als je nieuw bent op deze website, maar het is niet verplicht. Zet er ook even bij of je zelf ook mod. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2008 Locatie: Boskoop
| Over mezelf Naam: Erik van der Bas Woonplaats: Boskoop zuid holland Leeftijd: 16 Beroep: Webdesign Studie: MediaTeechnologie Ik ben:voorzien van vriendin (ff kiezen) Ik woon: thuis (kiezen) Mijn favorieten Favoriete eten: Pizza Favoriete drankje: Golden power of een biertje ![]() Favoriete kleur: zwart Favoriete muziek: rock/pop Favoriete land: zweden Favoriete avondbesteding: op CaseJunkies rondneuzen Favoriete kledingmerk: G-star Favoriete geurtje: Fahrenheit Favoriete (web)radio: 538 Favoriete OS: Windows xp Favoriete vrouw: mn vriendin ![]() Favoriete gadget: Eigen pc Favoriete game: Call of Duty 4 Favoriete CD: Minutes to Midnight - Linkin Park Favoriete papier: A4 !!! Favoriete boek: bravo two zero Duivelse dilemmas Kus of knuffel: kus Begraven of cremeren: cremeren, kost minder ruimte Saus erop of ernaast: erop ! AMD of Intel: Intel Water of lucht: lucht, lekt namelijk minder en handiger voor lan's nVidia of ATI: Nvidea CRT of TFT: TFT Creative of....: Onboard Lasercutted of standaard fanguard: wat ? ![]() Slot-in of tray: Slot in PCI of AGP: PCI AGP of PCI-e: PCI-e Onboard VGA of kaart: Kaartje Onboard sound of kaart: ONBOARD Onboard LAN of kaart: Onboard Low-budget of duur: Midden Drive gestealth of niet: niet USB of firewire: USB Mijn PC: Hoeveelheid computers: 1 voice server een storage server en een game server. Game PC mid range Moederbord: Processor: intel Dual core E6750 Processorkoeler: Thermaltake Blue orb RAM: Kington value ram 2 gig RAM-koeler: NVT VGA: XFX 8800 GTS xxx VGA-koeler: standaard HDD: samsung spinpoint 400 en 80 gig DVD-drive: Samsung Sound: Onboard Scherm: 1 x 19 inch widescreen + 17 inch 4:3 Toetsenbord: Microsoft Reclusa gaming keyboard Muis: Microsoft Habu gaminh mice Muismat: Corepad xxl Speakers: Philips 2.1 setje USB-sticks: u3 van Sandisk 4 gig Printer: Hp officejet Router: sweex Uitgevoerde mods: NVT HDD-VU meter: NVT Zijraam: in de kast zelf Thermaltake suprano atm Verlichting: CCFL blue dual Mijn favorieten qua hardware Favoriete moederbord merk: Gigabyte Favoriete merk CD/DVD-drive: Samsung Favoriete VGA merk: XFX Favoriete HDD merk: Samsung Favoriete kast: Thermaltake Armor Favoriete kast-kleur: Zwart Favoriete merk digicam: Logitech Favoriete merk toetsenbord: Razor Favoriete merk muis: Razor Favoriete merk router: Sweex Favoriete pc shop: Alternate Favoriete papiersoort: A4 Favoriete merk beeldscherm: Sa,sung Favoriete kleur ccfl: Blouw Favoriete kleur HDD-led: rood Favoriete kleur power-led: Blouw Favoriete kleur busy led cdrom: Groen Favoriete soort aan/uit button: knopje :P Favoriete RAM: Kingston Tja dat was het hele lijstje, het meeste is wel genoemd nu. Verder informatie over mij volgt ![]() Ik ben de laatste tijd al heel erg geintresseerd in het modden van een pc en voerde zelf al hele kleinde mods uit op mn case. Maar laatst kwam echt de intensie naar boven om een eigen case te ontwerpen en proberen te gaan realiseren. Ik heb me ingelezen en ben aan het ontwerpen gegaan. Schetsen staan al op papier en word binnekort gedigitaliseerd. ik wil ook asap beginnen met het op laat laten maken van de panelen. Uiteraard is dit mijn eerste project en ik heb ook de verwachtingen dat het niet in een keer goed gaat, maar ik heb wel het doorzettingvermogen om door te gaan. Foto's van case volgen nog Laatst gewijzigd door punany : 4-05-2008 om 11:14. |
| | |