Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > CaseJunkies Algemeen > CaseJunkies Mededelingen
CaseJunkies Mededelingen Mededelingen van onze crew met betrekking tot de website.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 16-04-2008, 21:06   #1 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard Carpento gaat voor een grijze nickname

We gaan terug in de tijd: 23 Juni 2006. Carpento heeft toegang gekregen tot het forumgedeelte voor admins op CaseJunkies, en maakt zijn opwachting. Wat citaatjes uit dat topic:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carpento
Hoewel ik eigenlijk gedurende mijn hele CJ loopbaan nooit de intentie ervoor gehad heb is het sinds vandaag zover, Carpento schijnt Super User te zijn

...

Voor mn gevoel gaat het erg snel. PcXperience 2005 staat nog helder in mn geheugen gegrift

...

Nog voor ik officieel mod was werd ik al door Pureoptical benaderd voor een review, en sinds die tijd is het naar mijn idee in een soort idiote stroomversnelling gekomen. Eerst mod op Software Junkies, later op Hardware Junkies, en toen de frontpage, terwijl het me eigenlijk niet zo lag.

...

En dan nu Pureoptical die aangeeft een SU nodig te hebben. Aanvankelijk heb ik me een beetje passief gehouden, denkend dat ik wellicht er niet echt geschikt voor zou zijn. Toen er een herhaling van die oproep kwam toch maar een balletje neergelegd, en dat werd opgepikt.

...

Hoe dan ook, ik hoop als SU nog meer aan CJ te kunnen bijdragen
Bijna twee jaar geleden. De tijd is gevlogen. Nu dit bericht.

Ik heb besloten om mijn functies bij CaseJunkies neer te leggen.
Dat heeft meerdere reden die vooral liggen in de persoonlijke sfeer maar ook gevoed worden door de veranderingen die er achter de schermen plaats hebben gevonden.

Ik heb een toppositie op CaseJunkies nooit echt als doel gehad, het is me meer overkomen. Hoewel er vaker momenten zijn geweest waarop ik twijfelde over het aanblijven als admin heb ik nooit werkelijk de knoop doorgehakt om daadwerkelijk te stoppen. Dat moment kwam in feite in december 2007 alsnog toen het plan kwam om helemaal met CaseJunkies te stoppen.

Tegen de verwachtingen in is CaseJunkies toen overgenomen, en ik ben toen als beheerder aangebleven om een en ander in goede banen te leiden. Toen al heb ik aangegeven naar een passieve rol te willen, hooguit een adviserende functie. Dit omdat het onderhouden van CaseJunkies veel energie gevraagd heeft, veel tijd gekost heeft. Verder is door bepaalde ontwikkelingen in de afgelopen periode mijn motivatie minder geworden en mijn interesses zijn ook verschoven naar andere gebieden. Ik wil mijn tijd dan ook deels aan andere zaken besteden.

Zonder al te veel op details in te gaan, in de afgelopen periode is gebleken dat die gewenste invulling van mijn taken niet realistisch was. Dat heeft me doen besluiten om mijn functies in het geheel neer te leggen. Overigens blijf ik openstaan om indien nodig op verzoek advies te geven aan de nieuwe leiding van CaseJunkies vanuit Dolphin Internet Services.

Ik ben bijna twee jaar SU geweest. Dat is verantwoordelijk werk, dat heeft zijn leuke kanten, maar natuurlijk ook mindere. Ik heb mezelf in bepaalde dingen beter leren kennen. De samenwerking met vele anderen heb ik buitengewoon prettig gevonden.

Het ga jullie allemaal goed. Ik weet zeker dat ik hier regelmatig zal komen, al was het maar om mijn CIP bij te werken, daar wil ik binnenkort ook weer eens wat vordering mee maken.

Adios !
Oud 16-04-2008, 21:20   #2 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

Achter de schermen heb ik al mijn berichtje achter gelaten, maar ik wilde toch even een beetje je topic misbruiken om te zeggen dat ook ik doorga met de grijze nickname binnenkort.

Just so you know
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-04-2008, 22:53   #3 (permalink)
Moderator

Standaard

Tja ook mijn bericht hangt achter de schermen.
Ik hoop dat er nu snel verbetering in komt, want ook ik zit er aan de denken

Verder nogmaals, Bedankt Carpento
Het ga je goed
Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-04-2008, 08:07   #4 (permalink)

brinkdinges's schermafbeelding

Standaard

Zo blijft er niks van CJ over, een CJ zonder Carpento is raar Maargoed iedereen verandert en je wordt ouder enzo, dus ik snap best dat je je taken een keer neer wilt leggen. Je hebt je best gedaan en dat was te merken, hulde
Oud 17-04-2008, 16:57   #5 (permalink)

modernization's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad CJ zonder Carpento word gewoon wennen, hij heeft ook egt veel gedaan voor dit forum. word raar om een Carpento te zien met een grijs koleurtje
In ieder geval veel succes met je wat minder kleurrijke bestaan op CJ
Oud 17-04-2008, 18:30   #6 (permalink)

Bartjez's schermafbeelding

Standaard

Blijf in ieder geval een adviserende rol spelen! Stel dat ze onze grijs/zwart/oranje layout willen slopen
Ik ben dan niet vanaf het begin lid, maar ik heb wel ingezien dat Carpento extreem veel gedaan heeft voor CJ!
Daarom wil ik zeggen: Bedankt, en we hopen je nog veel te zien hier!
_O _
Oud 19-04-2008, 21:26   #7 (permalink)

Standaard

Wat je ook wilt doen, Succes ermee.
Ja bedankt voor het onderhouden van de forums, I guess.

Ik hoop je posts nog wel regelmatig tegen te komen.

Oud 20-04-2008, 19:43   #8 (permalink)

Skater's schermafbeelding

Standaard

Achter de schermen was het al een tijdje bekend, maar ook ik heb besloten om mijn kleurtje aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Op het forum kwam je mij al betrekkelijk weinig tegen, maar ik was dan ook vooral actief op de frontpage met het posten van nieuws. Na de overname heb ik in eerste instantie besloten om te blijven, maar vanwege persoonlijke drukte en de toch wat andere omstandigheden dan eerst heb ik besloten om toch maar afscheid te nemen van de site.

Maar schroom niet, ik zal heus af en toe nog langs komen om te kijken hoe het de rest hier vergaat!
Skater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-04-2008, 06:07   #9 (permalink)
Banned

Standaard

Gaat lekker met de crew van CJ. Crew die weg loopt. Waar gaat dit heen? Lijkt wel een zinkend schip dat Casejunkies. Heel erg jammer. Bedankt voor je inzet Carpento.

Laatst gewijzigd door Nick2 : 1-05-2008 om 19:31.
Nick2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-04-2008, 22:10   #10 (permalink)

Standaard

Aan alles komt een eind, je moet niet vergeten dat de CJ crew ook alweer 5 jaar achter het stuur zat. Interesses veranderen he?

Zeg Gerard, bedankt voor alle goede zorgen. Ik wens jou en je aanstaande het allerbeste en we zullen elkaar zeker nog wel spreken!

Greets,
Jamba
Oud 1-05-2008, 19:30   #11 (permalink)
Banned

Standaard

Klopt niet helemaal Jamba dat intresses veranderen. Eindelijk weer een update in zijn casemod topic.
Nick2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-05-2008, 20:50   #12 (permalink)

Standaard

Toch ook wel een beetje hoor Er zijn wat andere dingen bijgekomen die mijn interesse hebben, en ik denk dat ik na mijn huidige mod niet meer zo actief aan het modden ga. Maar voorlopig ben ik nog wel even onder de pannen, dus dat is lastig te zeggen.
Oud 3-05-2008, 10:24   #13 (permalink)

Standaard

blijfen er zo nog wel moderators en dat soort mensen over? want zo te zien gaat iedereen stoppen
Jelmer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3-05-2008, 11:09   #14 (permalink)

Standaard

Sjah, dat werkt in een echt bedrijf net zo: als de directeur niet af en toe zijn neus laat zien, en niet duidelijk is in wat er gaat gebeuren (of: moet gaan gebeuren) dan hebben de werknemers ook niet zo veel zin meer.

Exact dat gebeurt hier: de leiding (DIS) is absoluut niet concreet in wat er gebeuren moet en sturing ontbreekt volledig. Dat heeft er in mijn geval voor gezorgd dat mijn motivatie naar het nulpunt gedaald is, wat tot mijn beslissing geleid heeft om te stoppen. En dat dat bij anderen net zo gebeurt kan ik me uitstekend voorstellen.

Om op je vraag terug te komen: als er vanuit DIS niet een bevredigende reactie komt op de situatie dan denk ik dat er binnenkort nog meer mensen volgen

Voor mezelf zie ik het zo: per 1 januari zouden we al op zwart gaan. De overname door DIS is waarschijnlijk alleen maar een beetje uitstel geweest... Ik had destijds geen zin om op basis van vooroordelen een standpunt in te nemen. Ik heb mezelf er voor opengesteld, maar ik kan niet zeggen dat het voor mij als een succes voelt.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Carpento Carpento Even voorstellen 7 11-02-2008 17:17
WinXP Disk sharing zorgt voor grijze haren. Freakazoid Software Junkies 10 1-12-2004 13:36
Nickname CerandoX.nl Area 1337 21 6-12-2003 14:21
EHBOV Lees dit eens voor je gaat vragen over LCD's DJD xtreem Elektronica Junkies 10 30-09-2003 20:44

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.