| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Mede Junkies, Vandaag is de opvolger van TrackMania Nations op het grote publiek losgelaten. Dat het een succes zal worden staat nu al vast want de server waar ik het gehaald heb ligt al een tijdje plat, evenals de engelstalige website. Gelukkig zijn er voldoende mirrors te vinden. Voor zij die het nog niet weten, TrackMania Nations Forever is een volledig gratis arcade racegame net als zijn voorganger. Wat TrackMania zo speciaal maakt is het concept van een eenvoudige editor om zelf tracks te maken en die dan te delen met de community. Daar zijn verschillende websites voor te vinden zoals deze. Hier al een paar ingame screenshots: ![]() ![]() Een van de veranderingen is dat je nu ook 's nachts kan racen. (en ook 's morgens en 's avonds) ![]() Let ook even op de vuile wagen na het rijden op zand. Veel raceplezier !! Name: tmnationsforever_setup.zip Description: Gratis multiplayer arcade racegame. Size: 503MB Downloadlink: Klik hier
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) Laatst gewijzigd door AtomiX : 16-04-2008 om 17:39. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| nog nooit van gehoord schaam je ![]() Vriend van me was Beta-tester, dus ik had hem al gezien. Ben blij dat ie voor iedereen uit is ![]() alleen als je met 200+ mensen in 1 server zit lagt ie een beetj, voor de rest zkkr een mooie weer.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Had deze al van een ander circuit afgeplukt ![]() Ik vind em erg vet. Hij loopt op very high zeer soepel, alleen gras is EEEEERG laggy... Op het moment dat ik van een baan afga het gras op, is het een fps van 17-20 =S
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Gelukkig kan ik alles op volle snelheid spelen Echt een grappig spel! Snelheden van 980km/h zijn geen uitzondering ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| ijs is wel mooi maar je merkt ook echt dat het glad is, zeker wel mooi.Ik ga mss ook wel united kopen, ik zie wel. voorlopig eerst eens alles goud halen en een goede rang kweken ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lijkt me ook wel vet, ik kan eventueel een ventrilo servertje hosten ![]()
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik weet dat in United de sportauto bijna 1000km/h haalt. Dan moet je zelf een baantje maken met alleen maar van die speedups. Dan houdt ie gewoon in 1 keer op met versnellen bij volgens mij 990km/h...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Misschien een idee, maar kan iedereen zijn nick hier posten? Dan kunnen we elkaar toevoegen, en dat helpt weer met wat achievements ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Trackmania Nations opstartprobleem | PsychoBram | Software Junkies | 5 | 10-11-2007 17:47 |
| Track Mania Nations | Raven | Software Junkies | 44 | 24-06-2006 21:30 |
| Trackmania Nations | the widow maker | Software Junkies | 2 | 28-01-2006 20:19 |
| Wie speelt Trackmania | N34X | Software Junkies | 18 | 5-02-2004 16:06 |