| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Hoi CJ'ers, Ik wil graag een paar filmpjes downloaden van Javier Guzman van deze site: Javier Guzman | Kijk NU online! | Uitzending gemist? Bezoek TV OP JE PC! Dé Portal voor WebTV . Ik heb al een groot aantal van Youtube gehaald met behulp van Zamzar.com, maar ik kan maar niet bedenken hoe ik dat zou kunnen downloaden. So I need help ![]() Alvast bedankt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Ik heb deze plugin gevonden op de add-on pagina van firefox, na de installatie komt er naast de adresbalk een icoontje. Wanneer deze plugin een bestand herkent wat hij kan downloaden, licht hij als het ware op, en dan kan je de video downloaden.
__________________ Heul nie! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Embedded YouTube Filmpjes | RA-ART | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 12-01-2008 17:39 |
| Counter Strike Filmpjes | loekkie112 | Software Junkies | 0 | 20-11-2006 19:31 |
| Het Fun filmpjes topic | N!ck.nl | Area 1337 | 6 | 23-04-2006 19:15 |
| Downloaden | oObreezerOo | Software Junkies | 7 | 13-06-2005 13:27 |
| filmpjes van vcd op kop in goede richting krijgen | Youri_HL | Software Junkies | 0 | 14-09-2004 16:13 |