| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Ik wil scandisk starten in mijn boot omdat er bad sectorszijn, dit heb ik eerder meegemaakt alleen toen ging scandisk toevallig uit zichzelf starten. Hoe laat ik scandisk starten , ik kom geeneens in de command prompt mode omdat F8 alleen veilige modus laat kiezen. Hoe laat je in godesnaam scanddisk starten .Ik kom Windows uiteraard niet in. Op google kan ik echt niets zinnigs vinden alleen van die std onzin dat je op F8 moet drukken Laatst gewijzigd door Hellion : 7-04-2008 om 09:31. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik heb ff snel gegoogled, en ik kan alleen maar opties vinden waarbij je iig in windows moet komen om in de command prompt te komen. Een optie zou kunnen zijn (is een gok hoor) om live cd van ubuntu of iets degelijks te gebruiken. Hiermee draai je eigenlijk een OS vanaf een CD, maar ik weet dus niet of je dan scandisk etc nog kan uitvoeren. Zal één van de unix liefhebbers je misschien verder mee kunnen helpen :P Je hebt ook nog de kans dat je HDD zo kapot is dat elke poging om de HDD te lezen op een freeze van je systeem uitloopt. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| ik probeer dit ff Repair XP Ik heb NTDETECT.COM en NTLDR.COM vervangen dit helpt niets BTW fixboot werkt ook niet!!!!!(een nieuwe boot sector schrijven). Ik ben nu ff CHKDSK aan het uitvoeren, hij vindt niets FFS. Wat nu? alles opnieuw installeren op me huidige schijf of een nieuwe kopen gelijk? ik heb gelukkig wel een backup kunnen maken Laatst gewijzigd door Hellion : 7-04-2008 om 10:51. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Hitachi heeft een programma, dat heet Drive Fitness Tool. Die scant je HD helemaal. Ik weet niet of hij ook repaired ik d8 an wel. Alleen je moet van DFT dus ff een Bootdisk maken (op cd of floppy) en daarvan booten. Succes verder
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pc boot niet | Psylocibine | Hardware Junkies | 14 | 20-09-2007 23:25 |
| Memorystick: Scandisk of Sony ? | Raptor | Hardware Junkies | 1 | 5-06-2005 15:51 |
| Pc boot niet na OC | Cooling & OC Junkies | 9 | 15-01-2004 17:15 | |
| scandisk xp verwijdert en verminkt ongewenst bestanden | Mr.Stallone | Software Junkies | 7 | 30-06-2003 18:12 |
| BOOT Windows XP | AxeV | Software Junkies | 13 | 23-06-2003 14:18 |