| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2008
| ello, casejunkies. ik ben al een tijdje aan het overclocken, 3d mark score een beetje aan het opkrikken, cpu e6600 2.4 ghz @ 3.33 ghz. gpu xfx 7900 xxx (overclocked edition) mbo asus p5b het draait allemaal om mijn vid kaart. gpu xfx 7900 xxx (overclocked edition) gpu klok: 621 mhz ? loopt hij altijd volgens mij gpu shader klok 600 mhz. gpu geheugenklok 800 mhz. mijn probleem, ik clock mijn gpu over met nvidia of powerstrip laten we zeggen 10 % ongeveer. maar wanneer ik mijn pc opnieuw opstart staat alles weer in de oude instelling. ik heb echt me helemaal dood gezocht, maar heeft iemand hier ervaring mee? kan iemand mij helpen? tnxzzz! Gekke, gerrit ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Dat heb ik ook, maar ik start altijd met windows ook AtiTool 0.26 op. Die kun je in je startbalk laten staan. Als je automatisch progjes met windows op wilt laten starten, moet je een snelkoppeling maken bij de map Opstarten in het menu start.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Misschien een beetje een bumpje, maar neem Rivatuner. Dit werkt 10 keer beter dan atitool of wat dan ook (mijn mening). Hoeft natuurlijk niet, is maar een tip.
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan niet overnieuw installeren, niet geheel verwijderd | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 3-01-2008 12:40 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |
| topics met poll niet kunnen lezen (niet ingelogd) | mr_x007 | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 16-06-2003 22:15 |