| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2008 Locatie: Eindhoven
| Hallo, Ik kwam op deze site een redelijk positieve review tegen van de Akasa All In One. Ik overweeg dit apparaat aan te schaffen maar heb een paar vragen. Hopelijk zijn er hier mensen met ervaring met dit product. - is het apparaat Vista 64 bits compatible? - die blauwe display, staat die voortdurend aan als je pc aan staat of is die verlichting ook uit te schakelen? Mocht deze permanent aan staan, is dat niet storend? - afgezien van de review nog mensen die het apparaat absoluut afraden of juist aanraden? Alvast bedankt! Groeten, Maurice |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Antwoord van de reviewer zelf dan maar Ja, dat schermpje staat altijd aan. Ik heb dat niet als storend ervaren, maar geen idee wat jij storend vind en wat niet ![]() Het enige wat je hoeft te installeren in je OS is de kaartlezer, en ik neem aan dat dat in Vista geen enkel probleem is, ook in XP ging dat zonder moeite.
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Akasa Eclipse 62 | Ragon | News & Review Junkies | 4 | 23-11-2004 17:39 |
| Akasa Eclipse-62 | unreal | News & Review Junkies | 16 | 4-09-2004 00:38 |
| [NP] Akasa goes UV | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 3 | 23-11-2003 10:36 |