| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Hallo, K ben nu weer in bij mijn moeder, en zette mijn computer aan.. maar tot mij grote verbazing deed het geluid het niet meer. heb van alles geprobeerd, Stekkertje in andere gat, alle stekkers aangeduwd, PC overnieuw opgestart, nieuwe update gezocht, maar nog deed hij het niet. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn? *ohwja ik heb ook andere boxen en een headset geprobeerd..
__________________ [CiP] Spiration |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Staan alle schuifjes wel helemaal open? Kan je wel muziek afspelen of heb je dna niet geprobeerd?(jeweethetnooit) is het onboard of gewoon een pci kaart?
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Schuifjes? K heb rechtsonderin op da muziekding alles bovenaan gezet, niks gedempt boksen staan ook aan, volume helemaal opengedraaid. En is onboard. *en ja k heb verschillende nummers/filmpjes proberen af te spelen..
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| ja met schuifjes bedoelde ik volumeregeling, en vink alles aan bij eigenschappen. Mischien anders alles verwijderen van je gelluids kaart en alles opnieuw installeren. zo dus : rechter muisknop Deze computerr > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > zoek je geluidskaart op, 'uninstall' en dan pc herstarten. als het goed is installeert hij hem na de opstart weer.
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Is het realtek? Zo ja -? is het HD audio? Zo ja -> kijk ffe of de realtek console de poort aan de juiste "lijn" heeft toegewezen. Meestal als je er wat in douwt komt er een pop upje van daar en daar is een kabel in gestoken -> wat is het.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Even kijken of er in de drivers mischien nog instellingen staan die niet correct zijn.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| het is realtek AC '97 sound ofzoiets.. mjah. Ik heb niks aan de instellingen veranderd maar wel nagekeken. En alles klopt nog. MAAR ik ga zo even mijn case spuiten ![]()
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
EDIT: het werkt weer, geluid werkt alleen als k ook front audio stekkertje erin heb zitten O.o
__________________ [CiP] Spiration Laatst gewijzigd door PsychoBram : 30-03-2008 om 14:12. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dan vermoed ik dat er iets in de front panel connector niet helemaal goed aangesloten zit.. normaal zou je geluid namelijk juist uit moeten gaan als je je frontpanel audio aansluit :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| zit aangesloten zoals azerty dat had gedaan. maar als k een headset ofzo in de connecter voorop doe, gaat het geluid ook van de boksen uit.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| usb pci kaart werkt niet meer | Backsmash92 | Hardware Junkies | 4 | 11-09-2007 20:23 |
| Dvd werkt niet meer | Jensn | Hardware Junkies | 7 | 30-05-2006 06:00 |
| Downloadlink werkt niet meer? | masterwebber | CaseJunkies Support en Feedback | 19 | 22-12-2005 08:48 |
| cpu werkt niet meer | Trunx | Hardware Junkies | 22 | 30-01-2005 18:58 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 02:29 |