| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Nou mensen, ik kan veel oplossen in het software en hardware wereldje, maar dit gaat me te boven... Als ik soms zit te surfen, en ik kom op een website met een zwarte achtergrond (Zoals casejunkies, of tweakers.net frontpage) begint ineens een pixel of 15 te flikkeren naar groen. Dus van groen naar zwart weer naar groen etc. Als ik de browser, Firefox 2.0.0.13, wegklik, of minimaliseer is het weg. Maximaliseer ik weer dan begint het weer te flikkeren, soms op dezelfde plaats soms op een andere. Nou zou je zeggen, zwart is het probleem... Niet dus, Als ik game, of gewoon een zwarte achtergrond maak in paint/photoshop/weetikveelwat gebeurt er gewoon niks, hoe vaak ik het ook doe. Firefox dan het probleem? Herinstallatie is geen oplossing, mischien de drivers dan? Helemaal er vanaf geknikkert, schoongemaakt met behulp van driver cleaner, en opnieuw gedownload en erop gezet. Nee, weer niet... Als _iemand_ ook maar enige (desnoods stompzinnig, i dont care) idee heeft, graag! PS: Het gebeurt ook in Internet Exploder... EDIT: Even printscreen gemaakt, maar op printscreen is het niet te zien, hoewel het wel grappig is, is dat als ik de printscreen naar de juiste hoogte beweeg, hij weer begint te flikkeren.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! Laatst gewijzigd door SupReme : 27-03-2008 om 15:28. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| De achtergronden van zowel CJ als Tweakers is een fijn grid van grijs en zwart, misschien is het iets te fijn voor je pc (al kan ik me dat niet voorstellen) misschien in combinatie met een paar kapotte pixels dat tie dan raar gaat doen... Al verschillende resoluties en dergelijke geprobeerd? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Het leuke is, bij CJ is het ook gewoon in die grijze balken van reply's e.d. dus niet alleen zwart. Resoluties zal ik eens proberen, hoewel ik gewoon op de native draai. Het was ook het eerste waar ik aan dacht.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Mijn videokaart is een ATI Radeon 2900XT, en ik draai op Catalyst 8.3. Tijd geen problemen gehad, opeens was het er.
| | |
| | #7 (permalink) |
| 8.3 is de allerlaatste versie, en ik heb al herinstalleerd, met drivercleaner eerst erover heen.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Natuurlijk, ik ben niet de eerste de beste hardware moderator op CJ hoor ![]()
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Nee joh, gewoon installeren! Maarja, ik hotswap ook IDE-harddisken en flash mijn BIOS vanuit Windows als het even kan (ergens vind ik het ook niet vreemd dat mijn videokaarten na een jaar of 2 altijd raar beginnen te doen)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Hmm, ik heb er nu al 2 dagen geen last meer van gehad. Ik had me boxen iets verder van me TFT afgezet. Zou wel vreemd zijn als ie daar last van had =|
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Ik weet niet of het met TFT ook zo is, maar met mijn bakbeest krijg ik gigantisch veel verkleuring als ik mn boxen vlakbij het beeldscherm heb staan, wat ook absoluut niet goed is volgens mij:P. Heeft te maken met de magneet in je boxen. Maar nogmaals, weet niet of het ook zo is met TFT's. Maar 't zou dus kunnen.
__________________ //Thapous |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Videokaart met zwarte pcb | Koradhil | Hardware Junkies | 4 | 29-03-2005 21:39 |
| zwarte handgrepen | kontkommer | Casemod Junkies | 7 | 27-11-2004 17:02 |
| Welke browser gebruik jij? | the widow maker | Area 1337 | 16 | 16-09-2003 16:29 |
| Wat is de snelste browser? | Neonracer | Software Junkies | 8 | 9-09-2003 20:47 |
| pixels missing | Goodfellas | Hardware Junkies | 2 | 1-06-2003 20:46 |