| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Elektronica Junkies Deel hier je ervaring en stel je vragen over elektronica |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2008 Locatie: grunn.. :P
| Hallo .. ![]() ik wil graag hetzelfde als dit ( neon onder de case ) YouTube - my antec 900 nu heb ik al iets geprobeerd.. het blokje aan de neon balkjj klein geslepen helpte niet hij dee het niet meer.. gas ontlopen? ![]() ![]() maarjj iemand een idea hoe ik de neon onder mijn pc kan krijgen?? dat blokje is veelste groot ![]() ![]() alvast bedankt |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Heb je iets stuk gemaakt met slijpen ? Ik krijg een CCFL nog prima werkend zonder omhulsel, maar dan moet het glazen buisje inderdaad nog wel heel zijn. En opletten, er loopt een draadje over het glazen buisje waar stroom op staat ! (700 volt wisselstroom ofzo, tegen heel kleine stroomsterkte weliswaar, maar toch niet fijn). Owja, ik maak gelijk maar van de gelegenheid gebruik om onze kersverse tutorial even te spammen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NEON | Fractal | Hardware Junkies | 2 | 13-11-2006 20:29 |
| Neon | Thr1lls33k4 | Casemod Junkies | 4 | 20-06-2006 16:29 |
| Neon | sproxy | Elektronica Junkies | 9 | 13-06-2005 22:27 |
| [Neon] dempen? ja? hoe? | Tommie | Elektronica Junkies | 11 | 14-05-2004 13:17 |
| Neon aanraken? | Pietjuh | Elektronica Junkies | 11 | 10-07-2003 22:19 |