| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 maart 2008
| Na het opstart van XP -> Welkomstscherm -> aanklikken gebruiker -> aanmelden-> we zien een flits van het bureaublad & er wordt automatisch opnieuw afgemeld -> opnieuw welkomstscherm met aan te klikken gebruikers. Veilige modus werkt ook niet. Probleem zou kunnen ontstaan zijn na uninstall van een prog & deze zou msgina.dll verwijderd hebben ? Enig idee ? Hoe te herstellen ? Dank |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Klein beetje meer duidelijkheid, ik denk dat BlackWhizz bedoelt dat als je er een ubuntu CD in stopt, dat je dan als het ware van Ubunta af je hardeschijf kunt bekijken (Ubuntu is een linux achtige besturingssysteem). Dus dan kun je daarmee je bestanden nog veiligstellen zonder iets te hoeven installeren. Vervolgens kun je je windows CD erin drukken voor of een reparatie poging, of systeemherstel. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dat zou denk ik wel moeten kunnen. Ik heb zelf geen ervaring met Ubuntu, maar waarschijnlijk kun je gewoon booten vanaf de CD, en je draaid dan vervolgens gewoon op Ubuntu, met toegang tot je hardeschijven etc. Ik weet niet precies hoe het zit met USB ondersteuning, maar kan haast niet missen dat dat heel makelijk gaat. Ik zou gewoon even op verschillende sites rond kijken. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zoek eens naar de cd Winternals. Das eigenlijk een cd voor systeembeheerders, maar met die schijf start je een soort windows op vanaf de cd en daarmee kun je je systeem recoveren, zodat alle nodige system32 bestanden weer aanwezig zijn.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Das het probleem ook.... Die is niet gratis, ik heb em "geleend" van een systeembeheerder. En alles wat je in je bezit hebt, mag je gewoon backuppen ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik zou zelf niet voor Knoppix kiezen maar Ubuntu LiveCD. Zorg ervoor dat in je BIOS bij Boot Sequence of iets dergelijks je CD/DVD VOOR je Hard disk staat, kies daarna voor save en exit. Als je cd boot krijg je een scherm voor je, druk op enter of type Code: vmlinuz |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 maart 2008
| knoppix ondertussen opgestart gekregen (ik had de vorige keer het bestand niet als image gebrand in Ner ![]() Nog nog enkel bestand overplaatsen naar externe HD en dan XP herinstalleren. wat is "overinstall"? hoe werkt deze? (ik heb een XP-cd) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Overinstall zou ik je niet aanraden. het is gewoon bestanden die wel goed zijn onthouden, en windows in een andere map installerne. Nadeel is dat virussen gewoon overkruipen naar jouw nieuwe windows. Ik zou gewoon een format doen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| krijg msn automatisch aanmelden niet weg! | case_freak | Software Junkies | 36 | 10-08-2005 03:33 |
| cpu werkt niet meer | Trunx | Hardware Junkies | 22 | 30-01-2005 18:58 |
| PC werkt niet meer. | SiLaTroN | Hardware Junkies | 17 | 24-12-2004 02:29 |
| [Tunderbird 0.3 ] pop server wil niet aanmelden | Masterslave | Software Junkies | 5 | 19-11-2003 17:32 |
| win 98 ziet niet meer als 8 gig | Delslet | Software Junkies | 7 | 27-07-2003 12:49 |